Haul Jún/Júl

Ahojte.. Najprv som si myslela ,že tento článok na blogu ani neuvidíte pretože popravde som dosť pohodlná a bolo toho strašne veľa takže sa ...

Ahojte.. Najprv som si myslela ,že tento článok na blogu ani neuvidíte pretože popravde som dosť pohodlná a bolo toho strašne veľa takže sa mi to nechcelo fotiť a upravovať čakala som ,že to niekto spraví za mňa (čo nespraví) a tak dnes plná odhodlania som sa to rozhodla nafotiť a poupravovať končím s úpravami a začínam písať o 23:00 oči sa mi už zatvárajú ale musím to zdolať ! Ja viem ,že za tieto 2 mesiace som si kúpila toho veľa (Všetko tu ani nemáte niektoré veci boli v práčke) ale ospravedlňuje ma fakt ,že to boli moje peniaze a je len na mne ako ich strovím.. Ja som ich tento mesiac asi najviac utratila za kozmetiku. (Článok bol napísaný a nafotený 8.7.2014)

Haul z Londýna : 





 Suveníry okolo 1 libry. 



Náhrdelník - 1,50 libry - Primark
Čelenka - 2,00 libry - Primark



Okolo 3 libier 

Okolo 5 libier



Primark 
 Primark


Nejaká Anglická drogéria - 2 libry
Primark - 1,50 libra

Primark - 10 libier

Primark - 10 libier 

Ceny sú orientačné nepamätám si ich presne !
Haul (Slovensko) 


Plavky New Yorker - dokopy 22 €



Bioderma - 5,25€

Nivea - chladivý opaľovací sprej - 10,31€

Profesionálna ochrana pred teplom (žehlička, fén.. ) - 5,20€

Sérum na narovnanie vlasov - 5,60€

Novinka od Nivei šampón na suché vlasy - 2,99€

Kondicionér od Nivei - 2,99€

Suchý kondicionér od Nivei - 2,99€


A ako darček som v 101- drogérii dostala tento krém takže neviem koľko stál

Garnier - X €

Gliss Kur - Na regeneráciu vlasov - okolo 2€

Vôbec netuším čo je to za značka ale kúpila ho mamina a neviem koľko stál .. 

Essence - kompaktný púder - okolo 3€


Essence - korektor v tyčinke - okolo 3€

 Linku z Oriflame som si objednala už dávno ale zabudla som ju vám ukázať stále asi - 3,50€

Masky od Balei  sú najlepšie - čakajte recenziu !
O takúto masku môžte súťažiť aj v mojej Giveaway

Balea - S.O.S kúra na vlasy - 0,99€


Essence - bieliaci lak - 2,00€


You Might Also Like

4 komentárov

  1. Wau dievča prezerám si články a ty si naprosto dokonalá .. Krásne vlasy, rovné zuby, pleť bezproblémová ani tučná ani chudá wau máš ty nejakú chybu ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeem :3 Viac by si ma potešil/a kebyže to napíšeš bez anonymu :O A áno mám chyby každý má chyby a každý je niečím výnimočný :)

      Odstrániť
  2. Pekný článok:))..veľmi dobre veci si si nakupila, a tie náramky su fakt rozkošné:))

    http://alexisora.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network