Random

Ahojte :) Ako si užívate prázdniny ? Ja som dva dni behala po rengenoch. Navštívila našu školu myslím ,že tie p. uč. sú oveľa milšie teraz a...

Ahojte :) Ako si užívate prázdniny ? Ja som dva dni behala po rengenoch. Navštívila našu školu myslím ,že tie p. uč. sú oveľa milšie teraz ako cez školský rok. Inak trávime čas čo najviac vonku. 


  1. 3. - Fotky zo školy sa konečne podarili :3 
 2. - Keep calm and drink Coffee
 4. - ďalší splnený sen fotky z kabínky :O ♥ 



 1. Chill
 2. 30 centov je dobrých na 3 deci vinei :3 
 3. 4. - Dobierka s Parfums

1. Bôbiik ♥ 
2. - Tortička
3. - S bratrančekom
4. 5. 6. - Vám robím chute ♥

1. Ten top z New Yorkeru je pecka ♥ Určite si ho pôjdem kúpiť
2. Toto je štýl :D
3. Oddychovali sme v Jysku
4. - Umelecká fotkaa

1. Nelka si našla nového kamaráta
2. - Radler
3. - Zistila som ,že nie sú až také strašné ♥
4. - Chill

Filmové večeri ♥ 

Guľáš
1. Začína sa to už aj podobať ♥ 
2. No coment :D
3. Zabíjali sme čas s webcamerou
4. Bon Apetitt

1. Telefóna búdka v Londýne :O 
2. London eye
3. Selfie v autobuse
4. Hovorím ,že zo mňa bude fotografka


 1. - lidl ♥ 
2. - Cereálie
3. Vodičká 
4. Krémeš 
5. Šalátik
6. Zahájili sme prázky


1. Hádajte koho som  našla v dráčiku :O :3 ♥ 
2. Rutina 
3. Výletujeme


Wau :3 ďakujem za 10 000+ pozretí na blogu. Viem ,že sa to veľmi nelíši od čísla 9999 ale je päť ciferné a to je predsa rozdiel ♥ Strašne si to vážim a dúfam ,že blog budete aj naďalej navštevovať + V Nedeľu zahájim prvú Giveaway 











You Might Also Like

11 komentárov

  1. Máš skvelý blog a aj fotečku su super :)
    A pozývam ťa na moj blog :) http://zuzububble.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc pěkné fotky :) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten hrnček je krásny :) z kade ho máš ? ak sa môžem opýtať
    Inak ak máš čas ↓
    http://lenastyletips.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné ,že môžeš kúpila som ho v suveníroch v Anglicku :)

      Odstrániť
  4. Velmi pekny prispevok :)
    http://fashion-is-my-dope.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pozývam Vás na môj nový blog o kráse, móde a mojom živote !
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aká krásny random - super fotky!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network