Moje plány na leto ?

Ahojte baby :) Zase mi prišli dotazy na facebooku niektorý mi písali debiliny ohľadom môjho správania.. Sranda ,že to písali ľudia ktorých s...

Ahojte baby :) Zase mi prišli dotazy na facebooku niektorý mi písali debiliny ohľadom môjho správania.. Sranda ,že to písali ľudia ktorých som v živote nevidela nečakala som ,že haty prídu tak skoro.. Ďalej mi prišli pochvaly na Asku začo som vám veľmi vďačná. Škola sa skončila ja sa môžem pochváliť čistými jednotkami! A od Piatku sa nám začali skvelé prázdniny. Cez tieto dva mesiace budem prechádzať istou zmenou a ak sa mi to podarí tak v Auguste bude o tejto zmene článok zámerne vám nepoviem o akú zmenu ide :) Dnešní článok však chcem zamerať na niečo iné. Na jednom blogu som videla ako jedna baba opisovala ako chce tráviť prázdniny. A tak nejako vám chcem ukázať aj ja čo cez tieto prázdniny budem robiť. 

Family


Ako 1. ma neminú pobity u rodiny. Takže ponavštevujem miesta ako BB, BA, Cinobaňu atď.. Ďalej strávim nejaký ten týždeň v Rakúsku kde chcem navštíviť aj Viedeň. 

New Room

Toto leto si konečne dokončím svoju vlastnú izbu. Takže prosím ak máte nejakú stránku so super DIY nápadmi do izby hodte mi ju do komentáru :) Ďakujem

Friends&Party

Cez leto sa ešte chystám na fest. Ďalej chystáme opekačky a guľáš párty s kamarátmi. Výlety na bicykloch a korčuliach nebudú chýbať. Podobné veci ako prespávačky nákupy stanovanie atď ma taktiež neminú. 

Štúrovo

A v Auguste idem s našimi na 10 dní do Štúrova. Verím ,že si to tam užijeme :) 

Tak kam sa cez leto chystáte vy ? 

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Ja sa počas leta chystám do Čiech,Maďarska a možno niekde k moru :) inak pekný post prajem krásne leto :)


    http://julca-fashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny článok . Ja sa chystám na predĺžený víkend do Čížu , do Chorvátska na 2 týždne a potom ešte na 2 týždne do Londýna :) Inak mohla by si mi poradiť čo mám v Londýne navštíviť ? nič nudné niečo zaujímavé ;)
    Inak bola by som rada keby si si pozrela môj nový článok http://lenastyletips.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) Tak v Londýne určite nezabudni na - madame tussauds (kde určite nezabudni na strašidelnú cestu a na taxíky upozorňujem ,že v strašidelnej ceste a v taxíkoch sa nemôže fotiť čo ja som nedodržala :DD), výhliadkovú plavbu po Temži, ak ťa nebavia múzeá čo asi nie vynechaj národnú galériu, britské múzeum a ďalšie otravné múzeá tie ma vôbec nebavili. Avšak jedno čo ťa baviť bude je múzeum humoru a hrôzy, ďalej navštív ateliéry kde sa natáčal Harry Potter, London Eye, Oxford Street ver ,mi ,že tá ti zaberie aj celý deň :)

      Odstrániť
    2. ďakujem ;) :) :) už sa neviem dočkať do Londýna

      Odstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network