New In

Ahojte :) Dnes trochu menší new in prevažne veci ktoré som si potrebovala kúpiť kôli Londýnu (PS : Samozrejme potraviny vám ukazovať nebudem...

Ahojte :) Dnes trochu menší new in prevažne veci ktoré som si potrebovala kúpiť kôli Londýnu (PS : Samozrejme potraviny vám ukazovať nebudem). 



Deichmann - 30,00€

 Gate - 3,99€

Gate - 3,99€

Cropp Town - 7,99 €

Garnier - 1,99€
Balea - 0,99€

Dnes mám za sebou dokopy 4 písomky :O wau sama sa divím ,že som to zvládla. Zajtra skúšky a potom zbohom učenie a Dovidenia Slovensko :) A naozaj budete chcieť vlog z Londýnu ? Tak či tak ho budem robiť.. Súťažíme s chalanmi o lepší vlog z Londýnu držte palce :) Majte sa

You Might Also Like

3 komentárov

  1. V gate jsem si teď koupila plavky a za úplně super cenu :) Ten obchod moc nemusím, ale tentokrát mě mile překvapil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to tričko s gate sa mi riadne páči pekne je velmi:))

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network