Random Photos

Ahojte. Keďže už dávno som nedávala nejaký random post tak dnes som sa to rozhodla napraviť. Takže milovníci fotiek máte sa na čo tešiť :) ...

Ahojte. Keďže už dávno som nedávala nejaký random post tak dnes som sa to rozhodla napraviť. Takže milovníci fotiek máte sa na čo tešiť :)

PS : články budú teraz oveľa menej pretože ako sami viete ide koniec roka a ja mám posledné 3 dni na opravovanie známok v Utorok o týždeň ma čakajú záverečné skúšky z klavíru takže držte palce. No a hneď po skúškach v Stredu odchádzame chillovať do Londýna takže vám držím palce v škole a majte sa ♥

 1. Chystáme sa na válanie mája ♥
 2. Chytali sme bronz
 3. Modrý Kameň
 4. Milovaná Arizona

1. Chill u Zuzky ♥
2. znovu som chytala bronz
3. Modrooká blondýna čo sa fotí vždy a všade : http://msblue-eyes.blogspot.sk/
4. Langoš

1. Selfie
2. Mňam ♥
3. Mini haul
4. Vodáá

1,2 - Lásonky
3.- Máj bol plný výhier :O
4. -  Šom bola chorá

1. - Mám najkrajšie fotky v rámčeku :3
2.- Užívam si víkend
3. - Obľúbené  ♥
4. - Pomaly ale isto sa to blíži :O Londýn už sa 8 dní !

1. Naša trieda veľmi rada vetrá... A vetrá vždy za každých podmienok (Nesrandujem)
2. Sme sa prechádzali po moste
3. Na krúžku sme sa so zuzkou hrali na Tomáša a Gejzu
4. Sme makali v parku

1. Som čakala kým sa Zuzka oblečie no :D Dlho jej to trvá
2,3,4 - Válanie mája


You Might Also Like

4 komentárov

  1. Aj ja idem do Uk :) ale do mesta York a poslednu den do Londyna :3 :D tak si to tam uzi :) a dufam ze z veci ktore tam nakupis tak spravis recenzie alebo clanky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :3 ďakujem ... Jasné :) o Londýne určite nejaký článok bude

      Odstrániť
  2. Jeej pekny random mohla by si ich kludne robit castejsie :)

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network