Bioderma Sébium H2O pleťová voda RECENZIA

Prázdniny sú už skoro pri konci a ja spomínam na všetko to dobré čo som  s kamarátmi zažila. S čistým svedomím môžem povedať ,že toto bolo n...

Prázdniny sú už skoro pri konci a ja spomínam na všetko to dobré čo som  s kamarátmi zažila. S čistým svedomím môžem povedať ,že toto bolo najlepšie leto aké som kedy zažila! Týmto zdravým ľudí ktorý ho so mnou zažili ♥ Ku škole :D Dnes ráno ma zobudila mamina ,že má dobrú správu a ,že bude učiť v našej škole. Dobrá správa ako pre koho stále si to neviem predstaviť. Veci pokúpené do školy nemám (že vôbec nič) ale aj tak polovicu zošitov mám z min. školského roka zapísala som ich len do polky tak načo kupovať nové ? Perá mi daroval Lukáš :D A všetko ostatné by som mala mať. A čo vy ? Máte pokúpené do školy ? 
Dnešní článok aj tak nebude o rozprávaní sa ale bude to recenzia na tramtadadá mincelárnu vodu od Biodermi ! 




O nej : 

Bioderma Sébium H2O micelárna voda pre zmiešanú a mastnú pleť čistí pleť do hĺbky, zbavuje ju nečistôt a nadbytočného mazu bez toho, aby bola pleť vysušovaná. Obsahuje aktívne látky, ktoré čistia pleť do hĺbky a tvorbu mazu regulujú vďaka patentovanej zložke Fluidactiv® .  Bioderma Sébium H2O micelárna voda nedráždi oči a pokožka ju dobre znáša, nespôsobuje tvorbu komedonov. Neobsahuje alkohol a farbivá.


Účinky:

  • čistí pleť do hĺbky
  • zbavuje pleť nečistôt
  • nevysušuje pleť
  • reguluje tvorbu kožného mazu
  • nespôsobuje tvorbu komedonov

Zloženie:

  • patentovaná zložka Fluidactiv® - reguluje a normalizuje kvalitu mazu

Typ pleti:

Vhodný pre zmiešanú a mastnú pleť.

Rada Sébium
Druh pleťová voda
Plnenie/Váha 100 ml

Vlastnosti

Jemne parfémovaná. Bez alkoholu, bez farbív, nekomedogénna. Fľaša 100 ml.

Aplikácia

  • Sébium H2O obsahuje veľmi jemné čistiace zložky, používajte ju s maximálnou starostlivosťou. Navlhčite vatový tampón pleťovou vodou Sébium H2O a vyčistite tvár. Opakujte, kým tampón neostane čistý.
  • Po použití vody Sébium H2O nie je potrebné oplachovanie, ale je nutné šetrné vysušenie. Zľahka sa dotýkajte tváre čistým bavlneným uterákom.
  • Sébium H2O je možné používať každý deň, ráno a večer.

Moje názory/postrehy :

Bioderma ako dosť slávna značka u mňa zase nesklamala. Mincerálna voda je fakt super! Oplatí sa zainvestovať. 

Vzhľad: Malá fľaštička ktorá vypadá navonok veľmi luxusne. Zelený vrchnačik a nalepený nápis. Táto kombinácia sa určite veľmi vydarila. 

Vôňa - Už vyššie bolo uvedené ,že je neparfemovaná mne aj tak vonia po nemocnici viete taká vôňa ako keď sedíte v čakárni alebo v kresle u vášho doktora. 

Konzistencia - Tekutá (mincerálna voda) niečo podobné ako tonizačné vody ktoré sa taktiež nanášajú tampónmi. 

Cena - Asi najhlavnejším faktorom je v tejto dobe cena. Ľudia sa najskôr pozrú na cenu a nepozerajú na kvalitu. Ja si myslím ,že cena ktorú má Bioderma je celkom prijateľná na to ,že je sébium také kvalitné. Malá fľaštička stojí okolo 5€ a veľká stojí okolo 11€

A objednávate za bezkonkurenčne najlepšie ceny TU !
A celkovo všetky produkty Biodermy nájdete : TU

Názory ľudí : 


Dominika : odličovaciu vodu som poznala aj pred tým, a s ňou som maximálne spokojná, krásne odlíči pleť, nie je napnutá, a veľké plus je, že neštípe v očiach.

Silvia : S produktom Sébium H2O, pleťovou vodou od Biodermy na problematickú pleť so sklonom k akné mám výborné skúsenosti, už počas používania v dobe 3 týždňov. Je to moj prvý výrobok od Biodermy, ktorý som vyskúšala a možem ho len odporučiť. Používam ho každé ráno a večer na dôkladné vyčistenie pleti a som s nim veľmi spokojná. Pleť sa mi zlepšila, je viac hydratovaná, jemnejšia a vytvára sa mi aj menej akné. Nakoľko je vhodná hlavne na mastnú pleť, myslím že budem na čistenie pleti vyhľadávať práve ju.

Magdaléna : Výsledok ma milo prekvapil už po pár dňoch, keďže moja pleť bola dosť problematická. Zmizlo mi 95% nedokonalostí (zápalové procesy, akné aj zopár mílii), pleť je jasnejšia a má jednotnejší odtieň, postupne miznú aj pigmentové škvrnky. Žiadne nové problémy sa neobjavujú. Je pravda, že som z kozmetických dôvodov navštevovala aj solárium, na 6 minút cca 1-2x do týždňa.









You Might Also Like

2 komentárov

  1. Tahle micelárka je moje kosmetická stálice. Já si vždycky koupím na zkoušku nějakou jinou, levnou, ale pak se stejně vrátím k téhle zelené Biodermě. Ona je prostě skvělá, čistí pleť skvěle!

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network