Blogmas 4.1.2014 ! ♥

Ahojte :) Dnes mám pre vás prichystaný jeden špeciálny nový článok. Blogmas z môjho dňa. Uvidíme ako sa osvedčí a podľa toho budem články to...

Ahojte :) Dnes mám pre vás prichystaný jeden špeciálny nový článok. Blogmas z môjho dňa. Uvidíme ako sa osvedčí a podľa toho budem články tohto typu pridávať. Dnes vám ukážem ako vypadal môj deň (Nedeľa 4.1.2014) 


Ráno som mala budík nastavený už na 6:30 po kratšom premáhaní som začala blúdiť po internete. Inak follownite ma  na instagrame → http://instagram.com/vikinkaapoliakova/

Nasledovali raňajky


Ranná hygiena o ktorej sa dozviete viac v článku My morning routine (ale nepredbiehajme! ) 


Žehlila som si vlasy a recenzie ne tie produkty nájdete tu : 
http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/2014/11/schwarzkopf-professional-osis-sleek.html
http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/2014/11/babyliss-pro-straighteners-2654nte.html
http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/2014/10/schwarzkopf-professional-osis-volume.html



Pripravená som  vybehla von (a táto fotka je divná!) 


Nasledoval kostol (Kto nevie tak sa pripravujem na birmovku) Fotka nie je moja to ste si už asi všimli. Ale bolo by divné fotiť kostol. Tak ako je divné fotiť sa v autobuse ale k tomu sa dostaneme.

Ako raketa som sa musela ponáhlať na autobus aby mi neušiel. Cestovala som do BB za krstnou a vlastne za nákupmi. Je divné fotiť sa v autobuse preplnenom ľuďmi takže mám z neho len túto jedinú fotku. 



S krstnou sme sa zvítali a išli sme sa najesť do pizzerky. Majú tam úžasný šalát ♥. Už som ho mala asi 6. krát ale je skvelý. Myslím že je to obyčajný miešaný. Ak pôjdete okolo tak sa tam určite stavte.





Nasledovala európa a nákupy samozrejme. Nebolo to tam také ako som očakávala. Ale pár pekných kúskov som si domov odniesla. Hlavne nové slúchadlá ♥ 



Potom sme sa stavili v pizzerke v Európe. (robia tam vraj najlepšiu pizzu v Bystrici!) A okrem dobrej pizze tam mali aj dobré limonády. 

Nakoniec som naskočila na autobus ktorý išiel domov. Kebyže nemám na nasledujúce dva dni plány tak zostanem. Ledva som ho stihla ,ale som doma! Cesta bola celkom fajn až na to ,že keď som vystupovala tak vodič prudko zabrzdil no a asi viete čo sa mi stalo. Domov som prišla o 19:00 a nikdy sa nespoliehajte na niekoho keď vás ide čakať pretože oni síce hovoria že sú tam ale nie sú! :DD Hlavne nie na chalanov 

Vonku nádherne sneží takže sedím pri okne a kochám sa ♥ 

Tak názor na tento článok? 


You Might Also Like

3 komentárov

  1. Celkom sa mi tento článok páčil. Ja takéto dni vidím hlavne pri dievčatách na YouTube. Niečo ako vlogy. Toto bolo super. Videli sme, aký si mala deň. Myslím, že by som v budúcnosti mohla na blog spraviť niečo podobné, trošku iným štýlom, ale podobné. Ty neprestávaj a pokračuj! Na takéto články sa budem tešiť :)
    Stronger2gether

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článek :) Tyhle vlogy mám na youtube moc ráda a i v tomto provedení je to super :)
    ChickFlickCherryBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky :) Skvelý článok :) Myslím si že kľudne v takýchto článkoch môžeš pokračovať :) Sú pomerne obľúbené na viacerých blogoch ;) Lovely Beauty Book

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network