E-shop Geekz.sk

Ahojte. Dnes by som vám chcela predstaviť jeden skvelý e-shop. Volá sa  http://www.geekz.sk/  a majú tam skvelé tričká/mikiny s funny pot...


Ahojte. Dnes by som vám chcela predstaviť jeden skvelý e-shop. Volá sa http://www.geekz.sk/ a majú tam skvelé tričká/mikiny s funny potlačou. Môžte si vybrať zo strašne veľa druhov a myslím si ,že si na svoje príde každý. Majú tam potlače ako : I don´t need Google my girlfriend knows everything. I am not Weird i am limited edition. Don´t eat yellow snow. Abracadabra Nope you are still a bitch. Reallife. Ja som si vybrala tričko s potlačou : I don´t like Morning people... or mornings... or people link→ http://www.geekz.sk/motivy/tricko/morning-people/ 
Tričko je z prijémného materiálu. A je mi dosť veľké takže ho nosím na spanie. Myslím ,že tričiek nie je nikdy dosť a tričiek so zábavným textom už vôbec nie. Tak ak hľadáte nejaký darček pre seba svojho priateľa alebo svoju BFF tak určite odporúčam. 







You Might Also Like

3 komentárov

  1. Za mě pro mě teda trička s nápisem nenene, protože nosím spíše čistý styl, basic věci, ale je to miloučké :D
    ěkný blog, máš novou čtenářku :))
    PinkPomegranate

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je skvelý nápis :D Super tričko :) Aj keď som skôr na casual veci ako takéto "blázniviny" Lovely Beauty Book

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja s Megi súhlasím, ja si síce niekedy dám také tričko ale určite nie až takto moc popísané! :-) Ale inak si myslím, že by to bol vhodný darček pre niekoho. A možno by som ním ani ja nepohrdla, také tričká mám rada skôr na spanie. :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network