Na skok so mnou ?

Ahojte. Večer respektíve ráno som našla jednu babu bloggerku ktorá sa v článku vykecala. A to naozaj v pravom slova zmysle. Dnes by som sa s...

Ahojte. Večer respektíve ráno som našla jednu babu bloggerku ktorá sa v článku vykecala. A to naozaj v pravom slova zmysle. Dnes by som sa s vami chcela porozprávať o tom čo je nové v mojom živote. Čo chystám pre vás a proste moje pocity. Dúfam ,že to nepíšem len pre seba a ,že sa nájde niekto kto príde až ku koncu :). 

V poslednej dobe mám toho fakt veľmi veľa. Dokonca ani cez prázdniny (Ktoré som mala minulý týždeň pretože som z BB kraja) som nemala dosť voľna. Ale som za to celkom rada. Všetky voľné chvíle som trávila s kamarátmi alebo s rodinou. V pondelok sme si uvarili prvý guľáš. V utorok sme zašli do Slovenského LA nie robím si srandu. V stredu som od rána do večera nakupovala. V štvrtok sme boli na menšej túre. A cez víkend som bola v BB takže asi by sa zišlo napísať Haul. Minimálne z toho minulého týždňa haha pozriem sa do peňaženky a smiech ma prejde. No a v nedeľu ,keď som prišla domov som sa učila na dejepis. A učila som sa fakt byfľomorne až tak ,že som nakoniec zaspala so zošitom na hlave (why not?). A našťastie sme potom tú písomku nepísali pretože predsa len hneď v prvý deň po prázdninách? 






V posledných dňoch mám toho veľa aj doma. Skúšam nové recepty snažím sa tráviť čo najmenej času za počítačom aj ,keď som na ňom stále dosť dlho. A čítam knihy. A v poslednom čase čítam Johna Greena. Ako tak čítam tak má naozaj záľubu v tom ,že necháva miznúť ľudí. Alebo ľudia umierajú. Tak či tak odporúčam Kam zmizla Aljaška a Paper Towns. 




Nikdy som si nemyslela ,že prerábanie izby bude tak ťažké. Och skôr po tej finančnej stránke. Skúšali ste niekedy sporiť do 4 prasiatok naraz? Ehm no aj tak už v nich nie je nič pretože minulo týždňovými nákupmi som skoro všetko minula. No a keďže si šetrím na rozličné veci tak mám na prerábanie izby zatiaľ 50 euro. Hlavné je ,že kreslo už mám. Už zostáva len pár vecí a jedna najdôležitejšia. Tak snáď čoskoro.. 

V Banskej Bystrici ma pri kabínke v New Yorkeri zastavila jedna baba. "Ahoj ty si tá baba z toho blogu? Viktorka? Tvoj blog je skvelý" Takže ďakujem za pokecanie. Strašne si ma potešila! No a to bol asi najlepší zážitok z BB (aj ,keď krátky). Celkom dobré bolo aj fotenie v kabínkach a  starý dobrý Fresh Bar. (kôli ktorému sme raz s Mišou skoro nestihli autobus :D long story) 




Mám robiť tisíc iných povinností a aj tak sa vykecávam do článku ktorý stále nemá ani hlavu ani pätu a myslím si ,že to tak aj zostane. Tento týždeň máme toho zase stráášne veľa. Ako to už býva po prázdninách. Takže príspevky asi najskôr v Piatok. 



V poslednej dobe som dosť na hranici energie. To asi zapríčinil nedostatok železa v tele. Takže som bledá ako stena a so silami pri konci. Asi budem musieť zájsť k doktorke. 




A samozrejme som vás chcela informovať o blížiacej sa Giveaway. Mám do nej už dva dobré produkty ktoré si zatiaľ nechám pre seba. Ale vy môžete rozhodnúť o tretej veci. Telový sprej od Victoria Secret vs. Eos? Dajte mi vedieť do komentára. 

Prajem čo najkrajší zvyšok týždňa (či už máte prázdniny alebo školu mňa už čakajú iba 2 dni a potom budeme mať aj s Mišou predĺžený víkend. trošku sa chválim To bola asi najlepšia správa dneška. Okey už je to aj tak dosť dlhé tak majte sa ♥) 




You Might Also Like

5 komentárov

  1. Dúfam že "kecacích" článkov bude viac! :)
    http://allpeopleareweird.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. do GA by mňa osobne potešil viac VS sprej :) a dosť ma irituje, že píšeš názvy dní veľkým písmenom - nie je to správne, dávaj si na to pozor :)
    inak tieto kecacie články mám rada, určite píš takýchto viac... ja som momentálne tiež chorá a to tesne pred mojou oslavou a prázdninami, ktoré máme my na budúci týždeň, tak snáď sa vyliečim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fajné fotky:)
    Ty jo, tak se rychle uzdravuj! ať si co nejdříve fit:))) Přeju brzké uzdravení:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nechceš pridať recenziu na Aljašku alebo Papierové mestá? Prvú knihu som čítala ale u miest si nie som istá, počula som rozporuplné názory. Hlavne sa rýchlo uzdrav, byť chorá je nanič, hoci sa o teba potom starajú :D. Ja mám tiež novú izbu, pretože sme sa presťahovali a myslím že ani nemôžem byť spokojnejšia. :)
    CREYATIVITE

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network