Shirinator 2

Ahojte. V minulom článku o stránke Shirinator ste mohli vidieť moje dojmy zo stránky. A takú menšiu "orientáciu" po stránke. A v d...

Ahojte. V minulom článku o stránke Shirinator ste mohli vidieť moje dojmy zo stránky. A takú menšiu "orientáciu" po stránke. A v dnešnom článku vám poviem niečo o samotnej spolupráci. 


Pekne po poriadku. Po dlhom vyberaní a listovaní som si konečne vybrala tielko ktoré som si následne objednala. Shirinator dodáva veci kuriérom a nie poštou. (čo je u mňa mínus pretože vtedy, keď chodí kuriér väčšinou nik nie je doma  a nemá to kto prevziať myproblems) Uplynuli možno tak 3 dni a tielko bolo doručené. Z čoho som bola fakt strašne nadšená pretože ,keďže oni to musia ešte aj vyrobiť myslela som si ,že to bude trvať dlhšie. Pod minulým článkom som videla komentár o tom ,že po praniach nápis z trička zíde dole. Naschvál som ho teda vyprala 4 krát za sebou a nezbadala som ,že by nápis nejak schádzal alebo ,že by bolo nejak inak poškodené. Tričko je z veľmi prijemnej bavlny čo je dosť veľké +. A dosť  dobre sedí takže z tejto spolupráce mám ohromnú radosť. A ďakujem e-shopu http://www.shirtinator.sk/ ,že mi umožnil spoluprácu. Skúste sa pozrieť na ten e-shop stavím sa s vami ,že sa vám niečo zapáči, pretože tam majú dosť originálne veci. 










You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network