TONI&GUY Nourish kondicionér pre poškodené vlasy

Ahojte. Dnes recenzia na produkt z rady pre poškodené vlasy od Toni&&Guy konkrétne sa jedná o  TONI&GUY Nourish kondicionér pre ...

Ahojte. Dnes recenzia na produkt z rady pre poškodené vlasy od Toni&&Guy konkrétne sa jedná o TONI&GUY Nourish kondicionér pre poškodené vlasy Dúfam, že sa vám recenzia bude dobre čítať a poďme rovno na to! 




Intenzívna výživa pre poškodené vlasy.
  • Určené pre: Ženy
  • Použitie: Pre poškodené vlasy
Účinky: hydratuje vyživuje posilňuje vlasy predchádza lámaniu a štiepeniu končekov  navracia vlasom lesk a zdravý vzhľad
Ako používať: Naneste kondicionér na umyté vlasy a nechajte ho pôsobiť. Nakoniec dôkladne opláchnite.



Môj názor: 
Už pri prvom šampóne (ktorý zase až taký zázračný nie je) som hovorila ,že šampón bez kondicionéru je na nič. Po použití šampónu sú tie vlasy také hrubé vysušené (dúfam ,že viete ako to myslím). Ale po nanesení kondicionéru vlasy zmäknú a budú krásne hydratované. Proste fakt vidíte obrovský rozdiel po nanesení kondicionéru. Kondicionér má prijemnú vôňu a hustejšiu konzistenciu (ako každý kondicionér). Vlasy sa po ňom rýchlo nemastia (čo je veľké plus, hlavne u ľudí ktorý si svoje vlasy musia umývať minimálne tri krát do týždňa, ja ako používam túto radu tak si vlasy umývam raz za 7+ dní a fakt nevymýšľam síce minule som ich mala 10 dní neumyté ale na ten desiaty deň sa ten desiaty deň už proste prejavil). Takže ak ste sa pred tým obávali šampónu tak kondicionér vám fakt môžem doporučiť, pretože je to najlepší kondicionér aký som kedy mala. 



Vzhľad - Budem sa asi opakovať, ale všetky výrobky od značky Toni&Guy majú úplne luxusné obaly. Keď si to tak vezmete, áno naozaj dbám na pekné obaly. Proste profesionálna značka s luxusnými obalmi a dobrým vkusom. 
Výdrž - Ja si vlasy neumývam často, to už viete. Mnohí z vás mi písali ,že ako je možné ,že si vlasy umývam len raz za týždeň. Tak po prvé som si svoje vlasy naučila na to ,že umývané budú každú nedeľu a ,keď vy si ich umývate 3 krát do týždňa a potom si zmyslíte ,že to idete zmeniť a budete ich umývať iba v sobotu tak je jasné ,že tie vlasy si na to nezvyknú. Keď nanášate kondicionér tak pri ňom potrebujete väčšie množstvo ako pri šampóne, pretože šampón si rozpeníte zatiaľ čo kondicionér nepení, takže sa aj rýchlejšie míňa. Fakt mi príde ,že už polku mám spotrebovanú. 
Výsledky - Už vyššie som uvádzala ,že tento kondicionér je zatiaľ najlepší kondicionér aký som kedy mala. Krásne sa nanáša, pekne vonia, dlho vydrží, vlasy sa po ňom rýchlo nemastia (inak to sa zvykne stávať pri mnoho kondicionéroch ,že vám mastia vlasy rýchlo). Takže ho môžem doporučiť aj babám s mastnými vlasmi. Zatiaľ čo šampón si ma veľmi nezískal, tento kondicionér si ma získal dvojnásobne. Neviem, počula som veľkú kritiku na značku Toni&Guy a po nanesení šampónu som si myslela ,že to asi bude pravda, ale po nanesení kondicionéru som zistila ,že mne táto sada úplne vyhovuje (teda ak by ste nechceli používať samotný šampón(to radšej nerobte)). 
Cena - Najdôležitejším faktorom v tejto dobe je cena (sranda ,že stále vyhráva kvantita nad kvalitou). Cena pre 250 ml je 7,81€ (8€). Čo by nebolo až také zlé, keby sa kondicionér tak rýchlo nemíňal. 

A tu nájdete ostatné produkty od značky Toni&Guy



You Might Also Like

3 komentárov

  1. Tyjo, myješ si vlasy jednou za sedm dní? Tak to ani nevíš, jaký máš štěstí:)) Já si bohužel musím vlasy mýt obden a druhý den už je vždycky musím mít v culíku :( jinak to vypadá jako super produkt a asi ho ozkouším, Toni&Guy mám moc ráda :)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja si vlasy musím umývať každý druhý deň :D:)
    Ginger´s Life

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Túto značku som ešte neskúšala :-)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network