TONI&GUY Nourish obnovujúca maska pre poškodené vlasy

Možno sa čudujete prečo idú po sebe tri recenzie (všetky na produkty od Toni&Guy ), ale je to celkom logické. Prečítate si o jednom...



Možno sa čudujete prečo idú po sebe tri recenzie (všetky na produkty od Toni&Guy), ale je to celkom logické. Prečítate si o jednom a na budúci mesiac o druhom k čomu by to bolo? To je akoby ste si umyli vlasy šampónom a kondicionér použili až o týždeň. Dnes tu mám recenziu na TONI&GUY Nourish obnovujúca maska pre poškodené vlasy


Opis produktu: 
TONY&GUY obnovujúca maska na vlasy preniká hlboko do poškodených vlasov, posilňuje ich a dopĺňa stratenú vlhkosť pre zlepšenie jemnosti.
Používajte spolu s jednou z Toni & Guy kolekcií pre starostlivosť a výživu, na pravidelnú starostlivosť o vlasy, alebo ju majte v pohotovosti pre prípad, keď si vaše vlasy budú vyžadovať veľkú pozornosť.




Moje hodnotenie/ môj názor 
Takže. Po radosti z kondicionéru prišla ďalšia radosť z masky. Dosť som sa bála vyskúšať masku, pretože som si myslela ,že to bude niečo podobné šampónu (ktorý až tak neuspel). Inak dosť sa ma pýtate ako som to recenzovala, skúšala som to tak ,že najprv som použila iba šampón, o týždeň na to šampón spolu s kondicionérom a potom opäť šampón a kondicionér, ale pridala som aj masku, tak boli zmeny viditeľné. Maska sľubuje ,že vaše vlasy posilní a zjemní. Myslím si ,že funguje podobne ako kondicionér, pretože tie vlasy sú po nej naozaj zjemnené. Má super vôňu a konzistenciu ako všetky ostatné masky. Čo vám ,ale poviem je aby ste od nej nečakali nejaké veľké zázraky, áno určite vám pomôže, ale osobne si myslím ,že existujú aj lepšie masky na vlasy. Ak to všetko zhrnieme tak výsledok je takýto : 
Šampón: http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/2015/04/toni-sampon-pre-poskodene-vlasy.html Nie! Vlasy vôbec nie sú posilnené a hydratované. Plus sú pekná vôňa a obal!
Kondicionér : http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/2015/04/toni-nourish-kondicioner-pre-poskodene.html Áno! Vlasy posilní, zjemní, hydratuje. Skvelá vôňa, obal aj výsledky. 
Maska : Áno/Nie je na vás ako sa rozhodnete. Ja kúpu neľutujem, ale po vypoužívaní sa posuniem ďalej skúšať nejaké iné masky. 



Maska :
Vzhľad - Zas a znovu sa opakujem, produkty od značky Toni&Guy majú strašne luxusné obaly, nejedná sa len o túto radu, ale o všetky ich produkty. Áno viem obdivovať obaly je trochu čudné. 
Výdrž - Masku nemusíte používať pri každom umývaní vlasov. Ja osobne ju používam len každý druhý krát. Tým pádom sa vám ani tak rýchlo nemíňa a nevypotrebujete ju napr. v priebehu mesiaca (čo by vám asi trochu prekážalo, keď za ňu dáte nemalí peniaz a potom sa vám tak rýchlo minie). Vlasy si umývam raz za týždeň (aj to som už spomínala) a maska tie vlasy nezaťažuje ani nemastí. 
Vôňa - Narozdiel od šampónu a kondicionéru táto maska vonia úplne inak (teda aspoň mne), ale tá vôňa je strašne pekná.
Výsledky - Maska vlasy posilní a hydratuje (čo vlastne aj sľubuje) a myslím si ,že dlhodobejším používaním sa začnú tie výsledky prejavovať stále viac a viac. Ak čakáte ,že hneď po prvom použití budú vaše vlasy dokonale zdravé a posilnené tak vás asi sklamem, pretože to tak nebude. 
Cena - Najhlavnejším faktorom vôbec je cena. Cena masky (ktorá má 200 ml) je 10,42€. 

Aké skúsenosti máte so značkou Toni&Guy vy ? 


You Might Also Like

3 komentárov

  1. Značku Tony&Guy chcem už dlho vyskúšať, no zakaždým ma v drogérií odradí tá cena :D
    LifeAsIva
    ♥GIVEAWAY♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ešte som nič nevyskúšala, ale keď tak pôjdem do toho kondicionéru :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network