Random Photos

Ahojte! Už som niekde spomínala ako rada mám typ tohto článku? A ako radi ho máte vy? (Podľa sledovanosti). Tak dnes opäť prichádzam s fotka...

Ahojte! Už som niekde spomínala ako rada mám typ tohto článku? A ako radi ho máte vy? (Podľa sledovanosti). Tak dnes opäť prichádzam s fotkami ktoré sa mi nahromadili v mobile a foťáku. 

Začnem fotkami z môjho snapchatu. 
1. Konečne slnko ♥ A keď presvieti celú triedu a konečne môžeme vetrať bez toho aby nám bola zima ♥ 
2. School, school, school
3. Videli ste niekto votrelci vs. predátori? Ak máte radi také sci-fi filmy tak odporúčam!  
4. Exkurzia 


1.- 2. - Dobrovoľníčky (Deň narcisov)
3. Nemáme limit 
4. Asi sme trošku žlté 

1. Tea time
2, Mačacie jazýčky
3. Konečne sa mi raz vydarili lievance (a to vzhľadovo aj chuťovo!) 
4. Nočné pečenie je najlepšie pečenie 

1. Selfie timee
2. Konečne nám vyšlo počasie na opekačku 
3. Lebo fotokabínky sú in
4. Nové lásky ♥ 

1. Sunset baby
2. Enjoy the little things
3. Najkrajšia nástenka (estetická)
4. Nočné prechádzky 

1.-2. - Spring is coming! 
3. Kto má najmenšiu nohu? Jj presne. Ja 

1. Tara 
2. Lunch Timee
3. Ešte z fotenia : http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/2015/04/hat-hut-chapeau-alebo-proste-fotenie.html
4. Grilovačka s najlepšími ľuďmi ♥

1. Memories 
2. Stavanie mája v nemenovanej obci
3. A taak. Najlepší dník ♥ 
4. Asi pred ôsmymi rokmi? 


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

You Might Also Like

5 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network