Čo NEznášam na blogoch?

Ahojte! Tento článok som chcela napísať už dlhšie. A vlastne rozpísaný ho mám už asi pol roka, ale dnes som sa konečne dokopala k tomu dokon...

Ahojte! Tento článok som chcela napísať už dlhšie. A vlastne rozpísaný ho mám už asi pol roka, ale dnes som sa konečne dokopala k tomu dokončiť ho! 

Asi viete ,že článok Moje rady a typy k blogovaniu - časť 1, mal veľký úspech a myslím si ,že táto téma (o ktorej dnes píšem) by vám mohla pomôcť stať sa "lepšou" bloggerkou. 

A aby som nezabudla pozdravujem skvelú bloggerku (a moju kamarátku) Terku!



1. Dizajn
Ako prvé čo mi vadí úplne najviac je dizajn, vždy úplne vždy ma odrádzajú tie strašne prečačkané blogy. Stavte na jednoduchosť, tou nič nepokazíte.


2. Hudba na blogu
Poznáte to, máte slúchadlá otvoríte si nejaký blog a v slúchadlách vám začne hučať nejaký rock pri čom ste skoro chytili infarkt. 

3. Keď namiesto normálnej myšky je nejaký oblak z ktorého sneží alebo niečo zmenené
Niečo čo z duše nenávidím je zmenená myška. Potiahnete ju a začne z nej snežiť alebo pršať alebo neviem čo všetko 



4. Malé obrázky
Nepoužívam okuliare, zrak mám dobrý ,ale aj tak ,keď nezväčšíte obrázky a necháte ich úplne najmenšie aké môžu byť, tak by som si najradšej tie okuliare išla kúpiť. 

5. Poprehadzované fotky
Robíte haul pri riasenke máte fotku lopty, pri tričku fotku sukni atď.. Ako sa v tom má človek orientovať? 



6. Keď na blogu sú samé spolupráce
Chápem ,že niektorí čitatelia (prepáčte za ten názor) si nevšimnú ,že tá reklama je na celom blogu a nič na to nepovedia, myslia si ,že aká je tá baba skvelá a neviem čo a tá baba to má proste všetko len posťahované z internetu a na blogu robí len reklamy pre rôzne značky, chápem vy to ešte neviete rozoznávať tak ako napr. ja z môjho uhlu, ale čo ma vie najviac nahnevať ,keď babu čo má zasponzorovaný celý blog zbožňujete úplne najviac a nejaká bloggerka získa prvú spoluprácu a vy ju zdisujete ,že to robí len kvôli peniazom. 

7. Text 
Chápem nie každému tá naša (krásna) Slovenčina ide ,ale pre Boha blogger predsa chyby opravuje! 

8. Keď zo seba blogger robí niečo viac ako sú jeho čitatelia
Už od začiatku svojich čitateľov (ktorých budem do konca života uctievať za to ,že čítajú môj blog) považujem za rovnocenných so mnou. Len preto ,že píšete články a možno sa vám v bloggerskej sfére darí nie ste nič viac než ostatní ;) 



9. Falšované recenzie! 
Čo ma štve najviac je ,keď baba v jednom článku produkt úplne vychváli (pretože je to oficiálna recenzia ktorú si následne bude čítať spoločnosť ktorá jej produkt poskytla) a o tri dni na to ho úplne zdisuje. Alebo ,keď nejaká bloggerka vychváli napr. ranný krém ale v jej rannej rutine už vidíte úplne iné produkty. Skúste si viac všímať tie spolupráce a vidieť ich tam, kde naozaj sú a tam ,kde nie sú ich nevidieť. 

10. Keď máte na blogu 8+ článkov za deň. 
Keď za deň pridáš 10 článkov nikdy si ich nik neprečíta. Možno ten posledný, ale všetky určite nie! 

11. Keď je na blogu 200 rovnakých článkov za sebou. 
Na čo je dobré aby mala bloggerka do nemoty stále také isté články? Máš byť predsa originálna !



12. Skopírované články! 
Čo úplne najviac nenávidím je ,keď nejaká bloggerka plánuje nejaký článok pripravuje na to ľudí a keď to vydá je to celé len skopírované z internetu! Naozaj všetko do bodky aj fotky.

13. Keď si bloggerky navzájom kradnú články! 
V jeden deň si prečítam článok o tulipánoch u Uršuli a o deň na to má presne taký istý článok Bobana. (tie mená som vymýšľala!) 

14. Keď do komentárov ostatným babám dávate komentáre typu: 
Navštív môj blog : www.opripiripi.blogspot.cz/sk/no/com 

Čo štve na blogoch vás?

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Ja by som k tým malým obrázkom prihodila aj malé písmo.. Totálne neznášam, ak je na blogu písmo veľkosti 10. Síce ešte nepatrím do starého šrotu, ale môj zrak už nie je to čo býval a desina sa naozaj blbo číta, hlavne večer keď je už človek unavený, alebo ak je článok skutočne dlhý. Zaužívaná je veľkosť aspoň 12, tak nechápem prečo sa toho ľudia nemôžu držať. :-/
    A k zmenenému kurzoru za seba dodávam tiež tie vychytávky akože mi sneží cez celý display (diky, môj notebook ešte nie je vybavený virtuálnymi stieračmi -_- ) a podobné hovadiny, ktoré môžu niekedy pôsobiť roztomilo, ale väčšinou to po 5 minútach lezie na nervy... A úplne najviac neznášam overovanie komentárov, prípadne moderovanú diskusiu.. Niekedy mi komentáre blbnú a blogger ich neodošle - keď je diskusia priama, tak vidím či ten môj komentár odoslalo alebo nie.. ale keď je diskusia moderovaná, tak sa nikdy nedozviem či bola chyba v mojom nete, resp. bloggeri, alebo či ho len proste blogerka neuverejnila.. :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. By som este doplnila clanky typu : co robila cez den ? Koho zaujima ze rano vstanem umyjem si zuby idem vonku atd ? Ako chapem ked sa chcem s niecim pochvalit tak to napisem ale toto je moc :-D https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Se všemi body souhlasím - mám to stejné. :) Blogy, co něco z toho dělají ani nečtu. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naprostý souhlas !
    -potom další co mě dokáže vytočit (i když s tím souhlasí ten pravopis atd.) jsou blogy malých dívek. Blogy např. o o ponících a podobných věcech. OK, neberu jim to blogování, je opravdu lepší si vést blog než někde od mala dělat špatné věci, ale ty blogy by taky o něčem měly být, potom je to zbytečné. (můj názor) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Súhlasím zo všetkými bodmi, dobre si to vystihla :)
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  6. keď takéto články čítam vždy mám chuť ich napísať aj ja :D supr, aj mne tieto veci vadia :) a ďakujem za pozdrav! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mně nejvíc vadí ty písničky a některé navíc ani nejdou zastavit! Musím vypnout zvuk a když si blogy prohlížím v obýváku s rodinou tak to není příjemné. Ale musím se přiznat, že mám také malé obrázky, můj aparát nefotí tak kvalitně abych si velké mohla dovolit (ano ukamenujte mě, že mám mít články bez fotek nebo si je obstarat jinak), ale po rozkliknutí jsou velké, tak si brýle pořizovat nemusíš :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tú samoreklamu typu Máš pekný blog a pod sa pozrieť na môj nemám rada, ale viem to prežiť viac ako keď mi napíše Pozývam ťa na moju giveaway, daná osoba si neprečítala ani slovo z článku a žiada odo mňa odber jej diela, trochu neférové. Hudba na blogu a prečačkaný dizajn ma vedia odradiť okamžite, to skrátka zatváram a idem ďalej a gramatické chyby ma vyvádzajú z rovnováhy vždy a všade, či v tom virtuálnom svete alebo v reálnom.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Súhlasím! (:
    mňa asi najviac štve kopírovanie článkov a aj fotiek na instagrame! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Souhlasím s tebou. Mě nejvíc štve gramatika, když se blogerky neumí vyjádřit. Kopírování nechápu, má to být pro ně zábava a krást články jen proto, aby na blogu něco bylo... Nechápu... S hudbou se mi to ještě nestalo a taková propagace v komentářích mi nevadí. O falešných recenzích je škoda mluvit... Peníze dělají hodně. A je to smutné...

    Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network