Moje skúsenosti so značkou For Life&Madaga

Ahojte. Myslím si ,že v najbližšom čase sa na blog opäť vrátia kozmetické články (recenzie). Všimla som si ,že blog sa začal viac vyvíjať aj...

Ahojte. Myslím si ,že v najbližšom čase sa na blog opäť vrátia kozmetické články (recenzie). Všimla som si ,že blog sa začal viac vyvíjať aj na iné odvetvia než beauty. Napr. moje rady a typy k blogovaniu, na skok so mnou, randomy.. Takže som strašne happy ,že sa vraciam k recenziám. A po pravde mi to aj dosť chýbalo. Tento blog bol a je hlavne za beauty účelom aj ,keď "kecacie" články ma strašne bavia. Takže na blogu budete vídať asi oveľa viac iných článkov ako len beauty. A tiež pre vás chystám mnoho nových projektov ,ale o tom až inokedy. Stačí vykecávania sa. Poďme rovno na to. Btw som strašne happy ,že už môžem fotiť vonku lebo tie fotky vypadajú lepšie. 





Dnes prichádzam s recenziou na krém (od značky For Lifey&Madaga). 
Myslím si ,že ste o nej ešte nepočuli takže vám ju v krátkosti predstavím : 
For life&Madaga je Česká profesionálna kozmetika (prírodná). Vznikla už v roku 1993. V súčasnej dobe, po niekoľkých rokoch usilovnej práce, je FOR LIFE spol. s r.o. uznávanou odbornou spoločnosťou s významnou pozíciou na trhu.
Vďaka stále sa rozširujúcemu okruhu zákazníkov vznikla potreba rozšírenia činnosti a založenie ďalších divízií spoločnosti. Značka dbá najmä na kvalitu výrobkov. 

Keďže mám suchú pleť je celkom jasné ,že som hľadala výbrobky práve v tejto sekcií. Dosť dlho som pátrala po nejakom dobrom nočnom kréme ktorý by vyhovoval mne a samozrejme aj požiadavkám mojej pleti. 

O tejto značke som sa dozvedela hlavne cez české vlogerky. Chápete počúvať reči o tom ako skvele vypadá ich pokožka po nanesení krému a ako im pomáha. Dokonca spomínať to ,že rada je prírodná. Komu by sa to nezapáčilo? Ale aká ja pravda? 

Tak teda ako viete objednala som si Noční regenerační krém s nechtíkom lekárskym (Měsíčkem lékařským). 


Olej nechtíka lekárskeho, obilných klíčkov a vitamíny A a E, spoločne s beta-karoténom dodajú pleti výživu
a tonizáciu v dobe odpočinku. Zároveň pokožke poskytujú energiu a vitalitu pre ďalší deň.

Krém je strašne super. Moc pleť nezaťažuje a dodáva jej hydratáciu a vitalitu. Podľa mňa sa stav mojej pleti zlepšil. Aj ,keď nikdy to nebolo nejaké viditeľné ,keďže moja pleť je na pohľad úplne bezproblémová. Skôr na ten dotyk ,keď si pohladíte tvár a cítite tú suchosť. Teraz je to oveľa lepšie. Čo sa týka zloženia. Už dávno som čítala o tom aké má Nechtík Lekársky dobré účinky na pleť. A v tomto kréme je úplne geniálny! Možno pre tých ktorý nevedia zaspať s nejakou silnou vôňou (pretože ten nechtík lekársky je fakt dosť cítiť) Tak pre tých ho neodporúčam. To je jediná vec ktorá mi na ňom vadí. Je to 50 ml balenie a stojí 13,70€ čo je celkom dosť. A dosť dlho som sa rozhodovala či neskúsim radšej Biodermu (ktorá je rovnako drahá) ale vôbec neľutujem. Podľa  mňa je to rovnako dobré ako Bioderma a  ako všetky ostatné špičkové značky. Aj ,keď táto nie je až taká preslávená. 

Máte nejaké skúsenosti s touto značkou? 









You Might Also Like

2 komentárov

  1. S touto znackou mam skusenosti a neviem si ju vynachvalit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zatiaľ s ňou skúsenosti nemám, ale chcela by som ju vyskúšať :-)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network