Ziaja pre atopickú pokožku

Ahojte! Dnes prichádzam opäť s recenziou a tento krát to bude recenzia skôr pre ľudí ktorí trpia suchou a atopickou pokožkou!  Značka...

Ahojte! Dnes prichádzam opäť s recenziou a tento krát to bude recenzia skôr pre ľudí ktorí trpia suchou a atopickou pokožkou! 




Značka Ziaja prichádza s radou pre suchú a atopickú pokožku. (niečo pre mňa, haha). A určite poteší aj ostatných ľudí, ktorí trpia atopickou pokožkou. 




V rade pre atopickú pokožku sa nachádza : 
Regeneračný hydratačný pleťový krém
Olej na umývanie do sprchy a kúpeľa
Telové mlieko pre atopickú pokožku 




Už na začiatok musím povedať, že rada ma veľmi milo prekvapila. Samozrejme značka Ziaja ma ešte nikdy nesklamala, ale toto je to najlepšie čo som od nich kedy mala. Možno to bude tým ,že je to kozmetika ktorú moja pokožka potrebovala (a bola "vyrobená" pre moju pokožku). Vlastne som už na atopickú pokožku vyskúšala veľa produktov od nemenovaných značiek, samozrejme som používala aj produkty ktoré mi predpísala kožná, ale toto je určite to čo som celý ten čas hľadala a konečne to našla! 




Ziaja MED – Regeneračný hydratačný pleťový krém pre atopickú pokožku (50 ml),  6,79 €
Predlžuje obdobia bez atopických prejavov. Upokojuje kožné zmeny, a to najmä v období recidívy atopického zápalu kože.  Atopickú pokožku zjemňuje, hydratuje, znižuje jej suchosť a zbavuje ju nepríjemného svrbenia, pálenia a začervenania.  Zároveň pomáha vyrovnávať bakteriálnu flóru pokožky. Pleťový krém Ziaja MED pre atopickú pokožku za vyznačuje jemnou lubrikačnou konzistenciou, je neparfumovaný a neobsahuje žiadne parabény. Krém je odporúčané nanášať dvakrát denne na dôkladne očistenú pokožku tváre. 

Môj názor : 
Ako ste si už prečítali, krém je neparfumovaný a neobsahuje žiadne parabény, čo mi dosť vyhovuje. Krém je ľahký má prijemnú konzistenciu a ľahko sa nanáša. Čo sa týka účinkov pomáha suchej pokožke a zbavuje ju začervenania. Dobre ju hydratuje a zjemňuje. 




Ziaja MED – Olej na umývanie atopickej pokožky, do sprchy a kúpeľa (270 ml), 8,59 €
Šetrne umýva a čistí atopickú pokožku – tváre aj tela. Chráni pred jej vysušovaním už počas umývania. Redukuje drsnosť a nadmerné olupovanie vrchnej vrstvy pokožky. Eliminuje svrbenie a podráždenia atopickej pokožky. Vyznačuje sa lubrikačnou konzistenciou, neobsahuje parabény. Odporúčané je nanášať  ho priamo na pokožku tváre a tela, s výnimkou očného okolia. Vhodný je aj do kúpeľa - do teplej vody pridajte 2-3 vrchnáčiky olejčeka.

Môj názor : 
Pred tým som už vyskúšala asi 3 olejčeky do kúpeľa (pre suchú pokožku samozrejme) a musím povedať ,že tento ma baví najviac. Nemá prenikavú vôňu, v kúpeli pení (skoro ako pena do kúpeľa). Vaňa po ňom nezostáva mastná. Vašej pokožke príjemne pomáha. Chráni ju pred vysušovaním a hydratuje ju. 




Ziaja MED – Telové mlieko pre atopickú pokožku (400 ml), 7,49 €
Telové mlieko pre jedincov s atopickým ekzémom regeneruje prirodzenú hydrolipidickú bariéru pokožky. Pokožku zjemňuje, hydratuje a redukuje nepríjemné svrbenie, pálenie a začervenanie pokožky. Účinne upokojuje podráždenia a zabraňuje ich opätovnému vzniku. Prípravok je bez parfumácie.

Môj názor : 
Najlepšie telové mlieko pre suchú pokožku aké som kedy mala. Je bez vône, čo mi vyhovuje. Pokožku príjemne hydratuje, nie je po ňom suchá. Rýchlo sa vstrebáva, má príjemnú konzistenciu. Pokožku zjemňuje. 




Dostupnosť : 
e-shop : www.dobrakozmetika.sk
Viac na : http://ziaja.sk/




You Might Also Like

2 komentárov

  1. Vypadá to dobře ale já mám spíše smíšenou pleť :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám tiež problém s atopickou pokožkou :) ten olej do sprchy ma fakt zaujal :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network