Pretty Little Liars - Tag

1. Obľúbená postava Tak mojou úplnou topkou je Hanna. Či už kôli tomu ako sa správa alebo jej štýlu. Ale v  posledných dieloch si dosť obľu...

1. Obľúbená postava
Tak mojou úplnou topkou je Hanna. Či už kôli tomu ako sa správa alebo jej štýlu. Ale v  posledných dieloch si dosť obľubujem Emily. (Ja ich samozrejme mám rada všetkých). A dosť som si obľúbila Monu! No a dosť rada mám aj Spencer! 


2. Najmenej obľúbená postava
Tak úplne naj naj naj hroznejšia je Jenna. Holbrook, Cyrus

3. Kto je -A máš nejakú teóriu?
Ja som mala pár teórií a ukázalo sa ,že všetky sú nesprávne. Pretože -A je Charles a Charles je Cece. :D skade som ja mala vedieť ,že existuje nejaký Charles ? 


4. Obľúbený pár
Och my got. Najobľúbenejší pár úplne eveer je Spoby! Len nech sú spolu aj po skoku v čase plz! 



5. Najkrajšie z dievčat ?
Hanna a Emily ♥


6. Naj zábavnejšia klamárka
Hanna určite! :D Ale hneď po nej je aj Spencer. Proste tie ich hlášky! Topkyy





7. Obľúbené citáty?
Sometimes the best thing you can do is take a step back and give yourself a chance to breathe ♥




8. Máš rada alebo nenávidíš Alison?
Alison mám určite rada! Proste zo začiatku bola sviňa to áno, ale teraz sa úplne zmenila! 




9. Obľúbené outfity ?
Najviac sa mi teda páči Hannin štýl. Ale tieto outfity sú tiež dosť dobré:







10. Obľúbený moment?





11. Jaria alebo Ezria?
Určite radšej Ezria!



12. Spoby alebo Spalex?
Spoby! Foreveer ♥


13. Emaya alebo Emara?
No mne sa Emily najviac páči s Taliou (bitchees)

14. Najsexi chalan?
Mike !


15. Koho život zo štyroch dievčat ti je najbližší?
Takže Hanna kradla a je taká, a to ja nerobím a nemám rozvedených rodičov takže Hanna asi nie. Emily je lezbička takže nie. Aria chodí s učiteľom, čo ja nerobím a má brata ktorého ja nemám. Zostáva nám Spencer, ktorá je múdra a veľmi slušná, takže asi Spencer ale nie vo všetkom.




16. Ktorý pár si vieš predstaviť aj v reálnom živote?
Asi Haleb :D

17. Luchan alebo Haleb?
Haleb!




18. Najobľúbenejšie kamarátstvo?
Asi Emily a Hanna! Ako jej sľúbila ,že pre ňu vyhrá tie peniaze a proste Emily je strašne milá ku všetkým.


19. Najštýlovejšia klamárka?
Hanna!

20. Klamárka s najlepšou rodinou?
Celkom sa mi páči vzťah Hanny a jej maminy. A v posledných dieloch vzťah Arii a Majka takže neviem :D

21. Čo by si ukradla svojej obľúbenej postave?
Hanne oblečenie!  Samozrejme by som im hneď zobrala Iphony, Macbooky.. :D A asi Mika celého


22. Ktorú postavu by si si zobrala?
 Mika! Oh my got !


22. S ktorou z klamárok by si chcela byť BFF?
Ja už BFF máám ♥

23. Kto by bol tvoj nepriateľ?
Ja už sama neviem kto tam je priateľ a kto nepriateľ. Ale Jenna is horrible! 







You Might Also Like

6 komentárov

  1. Bože já miluji ten seriál! Spoby forever:) Miluji je a Toby je totalně úžasnej! Hlášky Hanny :D to bylo nejlepší, vždycky jsem se smála jak kravka. A některé ty páry vůbec neznám, kdo je sakra Spalex? :D Skvělej tag! Chica loca♡

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Najlepší seriál ever ! :D Totálne ma rozsekalo že Cece je A ! Akože potom som rozmýšlala že " musela potom brať asi tie ženské hormony alebo čo " :D súhlasím Spoby je najlepší ....a Mike :3 ten je proste strašne cute :D Hannu mám tiež strašne rada a hlavne tu hlášku že nás nemôže počuť veď je slepá :DD super tag
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky tenhle seriál naprosto zbožňuju! vždycky jsem s nedočkavostí čekala na nové díly! Tag si vypůjčím, pokud ti to nevadí, taky bych jej ráda udělala! ten tvůj je super, celý jsem ho pročetla a moc mě bavil! Mike se mi taky moc líbí. Hanna se krásně obléká a v první řadě i Aria a kolikrát se mi líbily i kousky, co nosila Alison. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. PLL sledujem už od roku 2011 :D a celkom mi už hrabká z toho :D musím uznat že Mike je cukrík ale najsexy zo všetkých je Ezra alebo sa mi páčil aj Andrew Campbell vôbec mi neprišiel že by bol zlý a najviac shippujem Ezriu <3
    Hanna je tiež moja obľúbená ale skutočne nemusím Spencer :D A zo začiatku mi prišla aj Emily strašne nudná no uvidíme čo bude "o 5 rokov neskôr" hlavne som zvedavá za koho sa vydala Alison kedže ako učitelka ma iné meno :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Najlepší seriál eveeer! :3 Nemám problém si tie časti pozrieť aj päť krát po sebe a aj tak ma to baví :) Moja najobľúbenejšia "liar" je asi Aria... napriek všetkému ja som verila, že ona nie je A! A teraz len chodím pred všetkými čo si to mysleli že "Fu*k ya biatcheees" :D a pár? Najviac Spoby a Haleb :3
    Dobrý tag a skvelý článok :)

    booklovers-world.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Úplne úžasný tag! PLL zbožňujem, ale samotné letné finále s odhalením -A ma dosť sklamalo :/
    Spoby forever ♥

    thebeautyworldbysima.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network