Aj bloggeri a vloggeri sú len ľudia

Ahojte. Dnešný článok bude určite trochu deep a ak sa vám nebude chcieť dočítať ho až do konca tak prídete o dosť, ale na jednu stranu vás c...

Ahojte. Dnešný článok bude určite trochu deep a ak sa vám nebude chcieť dočítať ho až do konca tak prídete o dosť, ale na jednu stranu vás chápem.

Keď som začínala blogovať tak som si myslela, že to celé bude iné. Samozrejme som začínala blogovať s úplne čistým štítom a nikdy ma ani len nenapadlo robiť to pre peniaze alebo kvôli spoluprácam. Popravde, keď bol tento blog založený tak som ani nevedela čo sú spolupráce (a ,že niečo také vôbec existuje).



Preto ma tak strašne bolí (zdá sa to byť klišé? nie je!)  keď mi niekto napíše ,že tento blog bol založený len kvôli peniazom. Ale poviem vám ,že som z blogu zatiaľ nedostala ani cent. Takže si nemyslite, že som na ňom zarobila milióny, pretože to tak nie je. Všetko to čo ste si na blogu prečítali, som sama napísala a sama do článkov vložila svoje úsilie a energiu (za články som určite nemala platené). To ,že som dostala produkty zdarma to je už o niečom inom. Nevadí mi, keď ma značky oslovia o spoluprácu, pretože tak to v bloggerskom svete jednoducho chodí. Nikdy som vás nekŕmila falošnými informáciami, a všetky recenzie sú založené na mojich vlastných skúsenostiach.




A čo je ešte horšie je takzvaný "hejt". Nič mi nevadí viac ako anonymovia, pretože to sú obyčajný zakomplexovaný idioti. Nechápem prečo má niekto úsilie na to aby človeka urazil (popritom vôbec nepoužil konštruktívnu kritiku), ale veci ohľadom toho ako vypadáte, alebo niečo čím vás jednoducho chce cielene uraziť. Neviem ako to zvládajú väčšie bloggerky, pretože ja na to poznám len jeden recept ignoráciu, čo ale nezaberá, pretože anonymovia sú naprosto stupídny a s "hejtmi" neprestávajú. Asi by som si mala poklopať, pretože môj blog toľko "hejtov" nezískal. Určite nie toľko ako ostatné bloggerky. Neviem čím to je, možno sa vám môj blog naozaj páči. (haha). Ale samozrejme menšie komentáre typu ohľadom toho aká som škaredá alebo ohľadom toho aká som namyslená (ako keby ste ma poznali) sa dostavili. Ale nech hodí kameň ten kto je bez viny ,že?



Nikdy som si ani nepomyslela ,že mi budú chodiť správy typu : Kde je nový článok?, Nemal byť na blogu už nový článok? Už včera mal byť na blogu článok a nie je! Asi som sa mýlila, pretože tieto správy sa dostavili. A vždy som dúfala ,že čitatelia môjho blogu budú tolerantný a budú vedieť pochopiť to ,že aj ja som len človek, že aj ja som len obyčajná baba ktorá má kamarátov, rodinu a hlavne, jej deň má len 24 hodín a keď článok napísať nestihne tak jej nik k tomu dňu nepridá hodiny naviac.



A vlastne tu sa dostávame ku súkromiu, ktoré si ja už dosť chránim, pretože sa mi už stali nejaké veci ktoré nebudem komentovať, ale jedno čo viem je ,že ľudia sa radi starajú do vecí, do ktorých ich nič nie je. (To asi všetci poznáme však?). A keď vidím ako ľudia riešia život iných slávnejších bloggeriek alebo vloggeriek, ako preberajú ich vzťahy a ostatné veci ktoré sa ich vôbec, ale vôbec netýkajú tak sa bojím, dúfam ,že mne sa nikdy nič také nestane a dúfam ,že moji čitatelia budú aspoň trochu tolerantný a nechajú moje súkromie na pokoji.



Tento článok píšem úplne z hĺbky môjho srdca, pretože je to niečo čo som chcela napísať už dlhšie. Dúfam ,že ste sa dostali až na koniec a zo srdca vám prajem šťastný a bezstarostný život!



You Might Also Like

10 komentárov

  1. Máš krásny blog :) a ešte krajšie články. Vždy čakám kým tu niečo pribudne ale chápem to, že nie vždy je čas. Sama to mám na blogu - nikedy aj dva týždne bez recenzie lebo sa mi proste nechce čítať.

    http://booklovers-world.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný článok :) Je vidno že si to naozaj napísala od srdca. Ja mám tiež na tieto témy podobný názor ako ty. :D Máš veľkú pravdu,že anonymovia sú fakt blbci. Všetko si to úplne krásne napísala.. :) Aj blogeri a blogerky sú len ľudia
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobre napísané! Súhlasím s tebou,najmä o tých anonymoch a sukromí si to vystihla!
    Pozývam ťa na môj blog~~>
    www.http/simarrr.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lidi jsou závistiví a z toho pak pochází všechny hnusný řeči a komentáře :) Hoď to za hlavu a dělej to podle sebe :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Poviem ti to takto. Ako náhle dosiahneš už čo i len menší úspech, vždy sa nájde niekto, kto to proste bude kritizovať. Oni budú vždy vyhľadávať nejakú chybu a neprestanú, pokiaľ ju naozaj nenájdu. Tak to vždy bolo aj bude. Takže treba sa na to vykašľať a nechať to tak :) Prajem veľa šťastia tvojmu blogu :)

    That Lost Diary blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj :) máš pravdu. Takýchto ľudí si netreba vôbec všímať.Je to iba obyčajná ľudská závisť...zakomplexovaný ľudia ktorý v zatiaľ živote nič nedokázali...najlepšie je ako si ty napísala ich ignorovať :)
    dúfam že budeš mať v budúcnosti oveľa viac úspechov :) tvoj blog sledujem dlho a pamätám si tvoje začiatky a možem vážne povedať že si sa v písani ovela zlepšila.Tvoje recenzie na začiatku neboli najlepšie (prepaaaaaač :D) ale teraz ? možeš vidieť sama aký veľký pokrok si urobila :)
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš hezký blog a souhlasím s tebou :) hejtují jen lidé, kteří ti závidí, tak si z nich nic nedělej :) Fandím ti! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ten ANONYM ja milujem ako napíše nejaké hejt na moju adresu ani sa nepodpíše ani nič len si myslí že je boh sveta :-D ,
    rob to ča ža baví a ukáž svetu že ty to dokážeš! :)
    ale máš tam gramatické chybičky na to pozri :-*
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zatím, co ostatní sráží úspěšné dolu, úspěšní pracují. Asi tímhle by se měl každý člověk, který chce něčeho dosáhnout řídit. Nedávat na ty,kteří mají čas na kritizování a urážení a jet si své tempo.
    Taky se bojím, že nastoupím do práce a nebudu stíhat články, proto dost předpřipravuju a spolupráce bych ráda měla na oživení blogu, přeci jen je exciting, když představuješ značku, kterou si doposud neznala a nemáš žádné předsudky jaké to bude.

    Máš moc pěkný blog. :)
    http://Celbova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network