Every journey needs a first step!

V posledných dňoch naozaj nerobím nič iné iba spím, jem a pozerám televízor a keď nepozerám, tak čítam.  Po 5 dňoch absolútneho oddyc...

V posledných dňoch naozaj nerobím nič iné iba spím, jem a pozerám televízor a keď nepozerám, tak čítam. 


Po 5 dňoch absolútneho oddychu a úplného ničnerobenia som sa konečne dnes vybrala na prechádzku spolu s Tarkou, až dnes mi došlo ako mi to vlastne chýbalo. Prešli sme sa teda riadne, dokopy asi 8 km. Počasie sa stále neumúdrilo, už mesiac je hmla, ale taká veľká, že si ledva vidíte pred nos. 


Nemôžem uveriť tomu, že už o pár dní sa začne opäť nová kapitola našich životov, nebudem si asi dávať žiadne predsavzatia, som zástanca toho, že ak chcete vo svojom živote urobiť nejakú zmenu, môžte ju urobiť v októbri či júni, nemusíte čakať na 1.1, ale chápem, Nový rok, čistý štít. Tento rok prešiel strašne rýchlo, ani som nestihla všetko to čo som si naplánovala a už je tu zase rok 2016. Beží to strašne veľkou rýchlosťou. 


O Novom roku si ale prečítate viac v článku, ktorý bude nasledovať, ja už vtedy budem síce preč z domu, ale naplánovala som to, takže dúfam, že sa to vydá vtedy, keď má. Mimochodom je to taký menší collab s Radkou, ale o tom sa dozviete už v tom článku, mal by vyjsť 31.12.2015 o 12:00, dúfam, že blogspot sa nezblázni a oba naše články pridá. 



Ďalej by som vám chcela oznámiť, že som doplnila oblečenie na predaj, takže ak by vás niečo z neho zaujalo, tak mi píšte do správy na fb, oblečenie som pridala sem : https://www.facebook.com/viktoria.poliakova.5/media_set?set=a.1625105844412186.1073741832.100007383577807&type=3



Majte sa krásne, užívajte si prázdniny, kludne aj tým ničnerobením, oddýchnite si a dávajte si na seba pozor, zatiaľ paaa ♥


You Might Also Like

6 komentárov

  1. Vidno, že kvalita fotiek išla hore, si pekna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Design blogu,boží a fotky taky super,jen mně tenhle článek přišel zbytečný,takový o ničem...Ostatní články jsou super,ale tenhle vážně mi přijde nudný.Jinak máš super blog! :)
    AdyAdele

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem krásne, možno ti príde nudný, ale ostatní moji čitatelia si takéto články odo mňa dosť žiadajú :)

      Odstrániť
  3. skvelé <3 len na fotkách by možno trebalo trošku prirodzenejšie svetlo, nie stále také žlto oranžové :)

    www.blackwhiteandme.blogspot.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D to je práve efekt, ktorý sa mi páči moc, ale ďakujem!

      Odstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network