Gift Guide for Friends, Family etc.

Ahojte! Dnes vychádza už druhý článok z mojej Vianočnej edície. Začínala som ju plánovať už koncom októbra, a poviem vám je naozaj krásne po...

Ahojte! Dnes vychádza už druhý článok z mojej Vianočnej edície. Začínala som ju plánovať už koncom októbra, a poviem vám je naozaj krásne pozerať sa na to, ako sa vaše nápady realizujú! 

Ak ešte stále neviete čo dať svojej rodine alebo priateľom pod stromček, tak ste na správnom mieste! 

Rozdelíme si to ale na kategórie, darčeky pre maminu, ocina, sestru, brata, kamarátku, kamaráta, starých rodičov, a svoju polovičku. 

Ja osobne, som vyberala darčeky pre maminu podľa toho čo má rada. Viem ,že by ju potešilo kebyže jej kúpim micerálnu vodu alebo krém pretože tie jej, jej už dochádzajú. Moja mamina taktiež každé ráno pije kávu, takže by ju určite potešil takýto hrnček, ktorý si dokonca viete aj vyrobiť, takže ušetríte. No a moja mamina docela rada a často chodí na masáže, takže kebyže jej nejakú preplatím tak ju určite poteším. Darček ktorý poteší každú maminu je voňavka ktorou nič nepokazíte! 

Keďže môj ocino je kutil, určite by ho potešil takýto kutilský kufríček, ani neviem prečo som sem pridala aj lampión šťastia, ale ten sa podľa mňa hodí pre kohokoľvek, môj ocino taktiež rád cestuje po Slovensku, takže kebyže mu kúpim nejaký pobyt bol by určite veľmi rád, tričko je podľa mňa vec keby už fakt neviete čo, čiže taká posledná pomoc, môj ocino je docela vínkár, takže kebyže mu kúpim víno tak ho poteším, no a taká basic vec je akákoľvek sada. 

Ja brata nemám, ale kebyže mám tak si myslím ,že by som mu kúpila hodinky alebo ruksak, zase tričko, ktoré je záchranou v každom prípade, no a ak by bol mladší tak určite nejaké autíčko na ovládanie, nejakú nerf zbraň, alebo niečo čo by on sám chcel. 

Ak máte mladšiu sestru tak jej určite môžte kúpiť Barbie, alebo nejakú hračku ktorú chce, nejakú Disney sadu, ja tej mojej asi kúpim šál pretože mi stále kradne moje šály, no a tiež by sa určite potešila nejakej poukážke do H&Mka pretože je to jej obľúbený obchod. Ak by som mala staršiu sestru tak by ju určite potešila kozmetika, alebo rúž od Macu, no a tričko ktoré je zase vašou záchranou ak už naozaj neviete čo jej darovať. 

Darčeky pre kamarátku je moja obľúbená kategória, je to strašne individuálne podľa mňa pretože vy svoje kamarátky poznáte najlepšie a viete čo by chceli. Ja viem ,že moje by celkom určite potešili telové spreje od VS, eosy, nejaké knižky. Miša by určite prijala nové cd Justina Biebera Purpose, no a tieto tričká sú úplne top ♥. 

Teda, vôbec neviem či som sa trafila, ale kamarátovi by som celkom určite kúpila slúchadlá, this is my bottle, alebo nejaké hry do PS-ka. No a tričko ako záchrana opäť. 

Starých rodičov som dala dokopy, no a vymyslela som pár darčekov, ktoré by sa im podľa mňa mohli páčiť. Hojdacie kreslo, ktoré sa mi spája so starými rodičmi asi najviac, záhradnícke nožnice pre dedka, alebo rámček na fotky pre babku, no a poukaz do kúpeľov pre oboch. 

No a priateľovi/priateľke môžete darovať nejakého obrieho plyšáka, alebo aj malého, a napríklad spoločné tričká, hrnčeky, alebo túto rozkošnú pokladničku. 

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Super nápady! Mňa by najviac zo všetkého potešila masáž.. teda, 365 permanentiek na ňu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super tipy, já koupila nejlepší kamarádce tričko :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líbí se mi tvůj článek a myslím, že mi pomohl s výběrem dárku pro babičku :D
    http://life-of-pandas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network