Vyhodnotenie Giveaway

Nechcem to moc naťahovať, keďže viem, že väčšina z vás je tu len kvôli jednému menu, a možno tento úvod ani nečíta,hah. Chcem len pripome...


Nechcem to moc naťahovať, keďže viem, že väčšina z vás je tu len kvôli jednému menu, a možno tento úvod ani nečíta,hah. Chcem len pripomenúť, že už zajtra sa začína moja Vianočná edícia na ktorú sa teším už rok! :) Bude obsahovať dokopy 9 článkov a trvať od zajtra až do 26.12.2015. 



Tentokrát som vyberanie výhercu poňala trochu inak a to pomocou losovania. Napísať si skoro 50 mien na papieriky dalo zabrať, ale zvládla som to. Mimochodom, tie baby, ktoré dali aj 3-4 komentáre majú smolu, pretože ich meno tam tak, či tak bolo len raz. Potom som si všetky mená dala do čiapky, inak krásnej beanie, ktorú mám z http://postovnezdarma.cz/?___store=sk no a potom som sa v nej asi tri hodiny hrabala až nakoniec vytiahlaaaaaaa




Notes Personnelles teda Monika, gratulujem! Už ti iste prišla správa na facebook, takže to bež skontrolovať. 

Všetkým zúčastnením ďakujem a nezúfajte, v priebehu decembra sa ešte nejaká Vianočná giveaway na blogu objaví! :) Majte sa krásne a paa. 


You Might Also Like

4 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network