Parfums Wishlist

Ahojte! Dnešný článok bude wishlist a to konkrétne wishlist parfumov,  pretože mne sa doma všetky pomíňali a potrebujem doplniť zásoby. Ak b...

Ahojte! Dnešný článok bude wishlist a to konkrétne wishlist parfumov,  pretože mne sa doma všetky pomíňali a potrebujem doplniť zásoby. Ak by ste vedeli o nejakých dobrých, ktoré máte radi a ktoré dobre voňajú, dajte mi o nich  prosím vedieť do komentára a taktiež ak by ste mali skúsenosti s niektorou z týchto štyroch dajte vedieť. 

Všetky tieto voňavky sú zo stránky parfums.sk, pretože už určite viete, že je to môj najobľúbenejší e-shop a keď objednávam nejakú kozmetiku tak len odtiaľ. 

1. Escada Turquoise Summer Limited Edition - doma mám vzorku a vonia naozaj úžasne, skôr tak letne ale to mi vôbec neprekáža. Čítam o nej len pozitívne recenzie :
1. Je to úžasný parfum
2. Nádherná, kvetinovo-ovocná, sladká a zároveň aj svieža vôňa pre romanticky založené mladé ženy. Vzhľadom na to, že je sladšieho rázu, nesadne každej žene, ale mne osobne sedí dokonale. Aj flakónik je veľmi krásny, ženský, jemný. Vôni sa potešia podľa mňa živšie, energické ženy, ktoré majú rady svoju slobodu a rady snívajú s otvorenými očami. Myslím si, že je jedno v ktorom ročnom období ju použijete, podľa mňa sa dokonale hodí celoročne. :) Mám ju zatiaľ iba ako odstrek, ale musím si ju v budúcom roku čo najskôr kúpiť,, je proste dokonalá!
3. ÚŽASNÁ VÔŇA,IDEÁLNA NA LETO.

2. Chloé Love story - Túto vôňu som ešte neskúšala takže netuším ako vonia, čo ma zaujalo je dizajn a opäť pozitívne recenzie : 
1. : príjemná, elegantná nevtieravá vôňa.

3. Chloé - Chloé - Táto vôňa je úplne úžasná, je naozaj krásna, dokonalý dizajn. 
1 : Vynikajúci parfem, úžasná vôňa, a milé dámy, na žiadny parfém nepíšte na výnimočné príležitosti, pretože také nie sú. každý deň je výnimočný, každá chvíľa neopakovateľná.

4. Escada - Born in Paradise - Táto vôňa je pekná ovocná, veľmi v nej cítiť kokos, zase podľa mňa vhodná na leto, pekný dizajn. Voňavky od Escady si ma naozaj získali. 
1 : Vôňa je dobrá , príjemná , nevtieravá



You Might Also Like

4 komentárov

  1. Ja žiadny z nich nemám, ale podľa tvojich informácii môžu byť všetky dobré. =)
    http://mycuteblueeyes.blogspot.sk


    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já toužím po Boucheronu Place vandome :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Poďľa mňa je už pravidlom, že Escada má vždy pekné vône. Ja mám najradšej Joyful, tiež je taká letná :)

    hipteengirls.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network