Tubelaces

Počuli ste už o vecičke s menom Tubelaces ? Ja som o nej ešte pred nedávnom ani nepočula. Tubelaces sú moderné šnúrky do tenisiek, ktoré sa...

Počuli ste už o vecičke s menom Tubelaces? Ja som o nej ešte pred nedávnom ani nepočula. Tubelaces sú moderné šnúrky do tenisiek, ktoré sa zídu myslím si každému. 




Ja som si vybrala mramorové bielo šedé, ktoré sa super hodia do mojich sivých (seniorských) Conversiek, pripomeňte mi, že si musím sporiť na nové, hah. Tieto moje staré som si ale aspoň trošku oživila novými šnúrkami pretože tie staré, no nebudem sa ku nim radšej vyjadrovať. 




Moje šnúrky majú 130 cm, ale na výber máte aj menšie šnúrky, mne bolo ale poradené zobrať si radšej tie 130 centimetrové. 




Niečo o nich : 
Tubelaces sú nevyhnutnou súčasťou pre Vaše tenisky. Šnúrky Tubelaces majú prekvapivo svieži vzhľad, prémiovú kvalitu inovatívne designy. Tieto high-end šnúrky prichádzajú s 30 rôznymi designy v troch rôznych dĺžkach sú dlho očakávanú alternatívou, ako vylepšiť vzhľad Nových aj Starých topánok. Dizajnéri Tubelaces sledujú najnovšie trendy preto ich šnúrky odrážajú aktuálne módne hity.




Mimochodom, nezabudnite dať lajk sem → https://www.facebook.com/Tubelaces-522721131235112/?__mref=message_bubble

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Ani ja som nepočula o tejto značke ale šnúrky vyzerajú úžasne :)

    Discoveringglam

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jéj tie su pekné :3 nepočula som ešte o nich.
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ešte som o nich nepočula, ale ty máš naozaj veľmi krásne :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network