Banská Štiavnica

Viete ako som Vám ešte pred začiatkom prázdnin sľubovala, že rozšírim radu Travelling o cestovné články, v ktorých Vám postupne budem predst...

Viete ako som Vám ešte pred začiatkom prázdnin sľubovala, že rozšírim radu Travelling o cestovné články, v ktorých Vám postupne budem predstavovať miesta, ktoré ma na Slovensku zaujali? No, tak som konečne našla miesto, ktoré predstaviť naozaj chcem. Doteraz som stále navštevovala len miesta, ktoré som už dôverne poznala, takže mi neprišlo zaujímavé zaradiť ich do tejto rubriky. Pred nedávnom som navštívila Banskú Štiavnicu, ktorá ma hneď zaujala vďaka krásnej architektúre, pekným pamiatkam, rozľahlým námestím s dobrými podnikmi a ľuďmi. Práve v Banskej Štiavnici sa ľudia prejavovali pomocou outfitov a nebáli sa o to, kto si čo o nich pomyslí. Práve preto sa mi zapáčili, pretože boli iní, odvážni, svojskí. Ak budete v Banskej Štiavnici tak určite navštívte Kalváriu, námestie, starý a nový hrad, baňu a tiež Svätý Anton s krásnym Kaštieľom. 

You Might Also Like

7 komentárov

  1. V Banskej Štiavnici som už bola, je to krásne mesto, ale pre mňa moc tiché :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky! V Banskej Štiavnici som už bola zo školou, je to pekné mesto, ale žiť by som tam nechcela :D Tie kopce mi liezli na nervy :DD
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tohle město vůbec neznám, ale vypadá nádherně! :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bansku Štiavnicu som zatiaľ ešte nenavštívila ale vyzerá krásne!:)

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vpyadá to pěkně, a fotky jsou super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super fotky. Bánska Štiavnica je pekné mesto :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network