Keep it simple

Vždy keď si sadnem za počítač s pocitom, že idem písať článok opustí ma múza a mňa napadajú len samé nezmysly. Dúfam, že nie som jediná, k...

Vždy keď si sadnem za počítač s pocitom, že idem písať článok opustí ma múza a mňa napadajú len samé nezmysly. Dúfam, že nie som jediná, ktorá to tak má, že nie som jediná, ktorá článok musí ešte opravovať, pretože mi moje slová niekedy vôbec nedávajú zmysel. Zmysel tohto všetkého mi ale dávate vy. Vždy mi chválite fotky a všetky maličkosti, no tie fotky sú len výsledok niečoho za čím stojí veľa práce. Tie fotky Vám neukážu ani šestinu z toho, čím všetkým som si prešla kým tie fotky vznikli, kým vznikol článok. Vždy je za tým veľa úsilia a času. Napríklad fotky, ktoré Vám chcem ukázať dnes sme boli fotiť na moste, lenže na naše nešťastie (alebo šťastie?!) na nás začali trúbiť vodiči, ktorí prechádzali popod most, keďže stade ide hlavný ťah, preto sme sa museli presunúť nižšie, kde už vlastne skoro ani nevidno, že fotíme na moste. Aby toho nebolo málo, po moste neustále chodili autá, ľudia a cyklisti, takže sa čudujem, že sme to nevzdali hneď v prvej minúte a nejaké fotky sme tak či tak nafotili. Nechápem veľké fashion blogerky, ktoré nemajú problém fotiť na najfrekventovanejších miestach a vôbec sa nehanbia, možno aj preto, by zo mňa fashion blogerka nikdy byť nemohla. Takže dnes tu mám opäť jeden z mojich fádnych outfitov, ale ospravedlňuje ma asi to, že celý môj štýl je jednoduchý. 
Sukňa H&M, Tričko H&M, Kabelka F&F, tenisky- moje najobľúbenejšie Converse


Photos by Susan

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Fotky sú skvelé :)! ..po tom moste stačí prejsť v niečom nad kolená a trúbeniu sa mladá baba nevyhne :D
    Závidím ti ako ti áčkový strih sukne pristane, robí ti peknú siluetu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám to tak isto a tiež mi slová ktoré sa chystám písať nedávajú často zmysel :D Čo sa týka outfitu, veľmi pekne si to zladila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pristane ti to. Mám rada podobné outfity.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network