Long time no see (giveaway closed)

Ahojte! Ani neviem ako začať, pretože som strašne dlho nepísala, no a každý vieme, že kým sa do niečoho opäť pustíme chvíľu nám to trvá. C...

Ahojte!

Ani neviem ako začať, pretože som strašne dlho nepísala, no a každý vieme, že kým sa do niečoho opäť pustíme chvíľu nám to trvá. Chcela som napísať jeden článok ešte pred tým ako odídem na dovolenku a vypnem od všetkých sociálnych sietí vrátane blogu (dúfam, že sa mi moja očista podarí, tak držte palce!).


Ak sa pýtate čo so mnou bolo a kde sa stratilo to moje predsavzatie ohľadne pridávania článkov na blog každý 2.-3. deň, tak sama neviem. Sama netuším kde, nám ušiel ten mesiac prázdnin, pretože mi príde, že som ešte nikde nebola, nič nevidela, vôbec si neoddýchla a zrazu polka prázdnin preč?

Za prvý mesiac prázdnin som stihla navštíviť Rakúsko, ktoré je tak blízko, ale zároveň tak ďaleko. Stačí keď sa do neho pozriete a pochopíte, pretože všetko je tam oveľa iné, oveľa lepšie, ľudia sú lepší. Ten zvyšok som strávila s kamarátmi, či už len tak niekde na kofole, na kúpaliskách, v kine (ktoré som za tento mesiac navštívila xkrát, dokonca som stihla aj movie night v podobe dvoch filmov za sebou), tiež som začala byť vo fitku ako doma, hah, ale to len kvôli tomu, že som chcela predbehnúť a odcvičiť si to aj za dovolenku, na ktorej sa budem fitku opäť vyhýbať. Musím ale konštatovať, že odkedy cvičím s chalanmi, ktorí sú zároveň takí moji tréneri a vždy mi poradia alebo ma vyhecujú, tak sa mi cvičí oveľa lepšie.
A viete čo v lete milujem najviac? Spontánne výlety a nápady. Včera som mala v pláne ísť do fitka, cez deň spraviť všetky úlohy, ktoré mi dala mamina, večer si pekne zacvičiť a ísť domov, pretože skoro všetci moji kamaráti sú preč. Zvrtlo sa to tak, že som sa vyvaľovala pri bazéne do šiestej a keď som chcela ísť večerať a zistila, že doma skoro nič nemáme (samozrejme som bola lenivá robiť si niečo), radšej som sa rozhodla ísť s chalanmi do mesta na večeru a potom do kina, podotýkam, že som  do poslednej chvíle netušila o aký film pôjde a nikdy by ma ani nenapadlo, že sa zase raz objavím v kine. No a viete na kedy mi ostalo to riadenie? Na noc, takže som išla spať veľmi pozde a ráno opäť skoro vstávala.

Dnes sme mali v pláne navštíviť kúpalisko v Banskej Bystrici, no kvôli zlému počasiu bolo zavreté, takže som sa opäť raz ocitla v Kováčovej, čo prekvapilo nie len mňa, ale aj mojich najlepších kamarátov, ktorí sú tam už od piatku. 

Pointou tohto článku ale je vyhodnotenie giveaway viacusmevu, takže poďme na to:

Mojou jasnou výherkiňou sa stáva Betty Behanová, prosím napíš mi do komentára tvoju e-mailovú adresu! :) 

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Já si náhodou myslím, že první půlku prázdnin sis moc užila a viděla a zažila jsi toho hodně :) A jo, spontánní nápady jsou nejlepší! :D

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj :) Strasne moc moc moc ti dakujem vazne velmi 😊😉
    betty.behanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network