Wishlist

Ahojte všetci a krásny deň Vám prajem!  V poslednom čase som zase uponáhľaná, no rozhodla som sa, že články budem pridávať vždy raz týždenn...

Ahojte všetci a krásny deň Vám prajem! 
V poslednom čase som zase uponáhľaná, no rozhodla som sa, že články budem pridávať vždy raz týždenne, predsa len, je to lepšie ako ďalšia dlhá odmlka. 

V dnešnom článku by som Vám chcela ukázať môj wishlist, v ktorom Vám chcem ukázať oblečenie, ktoré sa mi práve v tomto období veľmi páči. Určite ste si už všimli, že s touto stránkou spolupracujem a oblečenie od nich ma dosť baví! Je v dobrej kvalite a za dobrú cenu, tak si poďme ukázať čo by som si prijala. 


Ako prvé, keďže tu máme jeseň, som sa rozhodla ukázať Vám môj najobľúbenejší kabát z tejto stránky, ktorý sa mi páči aj v čiernej a aj v béžovej, takže sa neviem rozhodnúť. No a druhým kúskom, ktorý si želám už dlhšiu dobu je toto krásne sako, tiež v oboch farbách. 


V tejto druhej koláži Vám chcem ukázať šaty, ktoré sa mi vážne páčia. Áno viem, niektoré z nich nie sú vôbec jesenné. Podľa mňa ale úplne vystihujú môj štýl, v ktorom obľubujem všetko svetrové a mikinové, ani nehovorme o mojej závislosti na "off shoulder" a tiež horčicovej farbe! 

Posledná koláž obsahuje všetky blúzky/topy a tiež body, ktoré zase úplne spadajú do môjho štýlu a dajú sa ľahko kombinovať! 

Dúfam, že sa Vám môj wishlist oblečenia páčil a ak nie, tak si bežte pozrieť čo sa páči Vám! 

You Might Also Like

2 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network