Ako si navodiť vianočnú atmosféru?

Začal sa december. Pre mňa osobne je to najhektickejší, ale aj najkrajší mesiac v roku. Tradične ho najmä u študentov sprevádza množstvo vec...

Začal sa december. Pre mňa osobne je to najhektickejší, ale aj najkrajší mesiac v roku. Tradične ho najmä u študentov sprevádza množstvo vecí do školy a deadliny, no aj pracujúci ľudia sa snažia dohnať všetko na poslednú chvíľu. Ako sa teda v tomto chaotickom období naladiť na vianočnú atmosféru?

Vianočnou výzdobou a tvorbou vencov: Ozdobte si svoju domácnosť vianočnými ozdobami alebo si vytvorte svoj vlastný veniec na stôl či na dvere! Je to zábavné a ešte aj ušetríte a okrem toho asi všetci milujú vôňu ihličia. Ja si svoje vlastné vence robím už tretí rok a je to skvelá tradícia! Pridávam vám niečo z mojej tvorby z minulých rokov. 



Vianočné svetielka: Čo iné je viac sviatočné ako vianočné svetielka, ktoré zdobia exteriéry, ale aj interiéry? Moja obľúbená činnosť v období Vianoc je prechádzanie sa po uliciach a sledovanie svetielok. Máte to tak aj vy?

Vianočná hudba: Mnohí hovoria, že vianočné pesničky sú prípustné až od 1. decembra. Neviem ako to máte vy, no ja vianočné pesničky počúvam už nejakú dobu, pretože sú mojou nádejou, že Vianoce a ten pokoj sa blíži. Toto sú moje obľúbené vianočné albumy na Spotify a taktiež milujem Vianočný album, ktorý vydala Sia.



Vianočné pečenie: Milujem! Skvelé na odreagovanie sa. Môžete si pripraviť pečivo, ktoré máte radi. U mňa to sú Včelie úliky. Poznáte toto pečivo? No a samozrejme najviac typickými sú pre Vianoce perníčky, no ja osobne mám radšej perníkovú príchuť napríklad v latéčkach, perníky ako také veľmi rada nemám. 

Vianočné akcie a podujatia: Rôzne charitatívne punče či zbierky, ktoré sa konajú. Keď sme už pri charitatívnych veciach, tak podľa môjho názoru je práve v tomto období dôležité pomáhať si medzi sebou a možno sa aj zúčastniť nejakej zbierky. Dobrou iniciatívou je zbierka Vianočný zázrak alebo Koľko lásky sa zmestí do krabice od topánok. Poznáte ich? Ja sa tento rok zapájam práve do zbierky s názvom Vianočný zázrak. No a mimo týchto akcií sú typickými samozrejme vianočné trhy, štefanské zábavy, no možno aj nejaké vianočné behy.


No a v neposlednom rade je to vianočná vôňa: Ktorú dosiahnete pomocou rôznych vianočných sviečok, napríklad aj od značky Yankee Candle. Pre Vianoce je typická vôňa ihličia, škorice, vanilky, perníková či škoricová. Okrem sviečok vám ju vykúzli tiež vosk do aromalampy či vonné tyčinky.

Ako si vianočnú náladu navodzujete vy?

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network