Back to school ?

Ahojte pomaly ale isto sú za nami prvé dva týždne školy. Keby mi bol niekto povedal ,že školský rok bude taký aký je neverila by som. Je str...

Ahojte pomaly ale isto sú za nami prvé dva týždne školy. Keby mi bol niekto povedal ,že školský rok bude taký aký je neverila by som. Je strašne ťažké dostávať sa naspäť do školského kolobehu. Krúžky,predmety súťaže olympiády. Neviem ako to tento rok zvládneme :) Ale aj tak držím palce všetkým! A motivácia : Za každým zvládnutým týždňom príde víkend! ♥ O tomto víkende sa nedá povedať ,že by bol nejaký moc pekný celé dni len prší.. Ale aspoň trochu pochillujeme :) 



Ťavy opäť raz ovládli našu triedu :) Best class 4-ever ! 





Branné/Očap - Priehrada túra :D


Učenie/Mučenie 





Rozvrh na tento rok sa celkom podaril :) 


Počasie nám veľmi nepraje :( 












You Might Also Like

2 komentárov

  1. Keď už tak fotíš tú našu úžasnú ulici, mohla si dať do záberu môj dom ;) :DDD
    http://mssusanbrown.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network