Wishlist

 Ahojte všetci a krásny deň prajem! Dnes som si pre vás pripravila článok v podobe wishlistu, teda vecí, ktoré ma zaujali a ktoré by som si ...

 Ahojte všetci a krásny deň prajem!

Dnes som si pre vás pripravila článok v podobe wishlistu, teda vecí, ktoré ma zaujali a ktoré by som si chcela zakúpiť zo stránky Benu lekáreň

Ako prvé ma veľmi zaujalo toto sérum od Vichy Minéral 89 hyaluron boosterktoré obsahuje kyselinu hyalurónovú, pomocou tohto séra by mala byť pleť deň po dni viac hydratovaná, tonizovaná a jasnejšia, akoby žiarila zdravím. Je určené pre všetky typy pleti a čítala som naň samé kladné recenzie. 
Ako druhý tu mám tento čistiaci gél La Roche-Posay Effaclar gel R17, tento mi hneď padol do očí, keďže už dlhšie zháňam nejaký vhodný čistiaci gél. 
Biela perla systém na bielenie zubov, priznajme si, ktorá z nás nechcela niekedy vyskúšať nejaký prípravok na bielenie zubov. Neviem čo môžem od toho očakávať, no dúfam ma to nesklame. Určite vám dám vedieť. 
Donna hair forte je ako stvorená pre moje vlasy, ktoré sú zničené, lámavé, mám problém s vypadávaním vlasov a ich rast už 3 roky stagnuje. 
Charakteristika : 
Prípravok pre zdravé a krásne vlasy určený na pravidelné užívanie, pričom:
• podporuje normálny rast vlasov a pomáha pri ich zvýšenému vypadávaniu 
• udržuje prirodzenú kvalitu vlasov a ich pevnosť 
• starostlivosť o kvalitu pokožky
• pomáha pri mastných a vysušených vlasoch 
• udržuje prirodzený objem vlasov
• udržuje sýtosť prirodzenej farby vlasov a ich lesk
Máte niekto s týmto produktom skúsenosť?
Vitamíny, neviem či ku tomuto treba vôbec niečo písať, vitamíny sú dôležité a ja už nejakú dobu prijímam každé ráno horčík a vápnik, keďže mám problémy s kŕčmi. 
Weleda ružový pleťový olej v ampulkách, ktorý je určený pre všetky typy pleti a pomáha udržať elasticitu, pružnosť a vitalitu pokožky a dodáva svieži vzhľad unavenej pokožke. 
No a môj posledný favorit Walmark Pupalka dvojročná, ktorá je mojim stálym záchrancom, pretože mi pomáha bojovať proti silnej a bolestivej menštruácií a ak aj vy počas menštruácie trpíte, tak vám ju vrelo odporúčam. 

You Might Also Like

5 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network