Christmas gift guide

 Keď mi cez víkend krstná povedala, či s ňou zájdem do nákupného centra poobzerať sa po nejakých vianočných darčekoch tak som sa zdesila. Po...

 Keď mi cez víkend krstná povedala, či s ňou zájdem do nákupného centra poobzerať sa po nejakých vianočných darčekoch tak som sa zdesila. Potom mi došlo, že je naozaj najvyšší čas začať nad vianočnými darčekmi uvažovať a už aj nejaké kúpiť. Veď predsa práve dnes je už prvá adventná nedeľa. 

Nemôžem tomu uveriť, zas raz je tu toto krásne predvianočné obdobie, ktoré nám dúfam rozjasní a zlepší celý tento neuveriteľný rok 2020. Pre mňa Vianoce nie sú o darčekoch, ale o tej atmosfére, o jedle, rozprávkach a o tom, že sa zíde celá rodina, čo tento rok nemusí byť reálne. Moja kamarátka zas tvrdí, že ona Vianoce bez štefanskej zábavy nechce a nech ich radšej preskočíme. Tým som vlastne chcela povedať, že pre každého znamená toto vianočné obdobie niečo iné. Na čo sa najviac tešíte vy?

Vianoce síce nie sú o darčekoch, no darčeky sú neodmysliteľnou súčasťou Vianoc, preto som sa rozhodla pripraviť pár typov, ktoré vám možno pomôžu a inšpirujete sa nimi. 

Typy na darčeky pre ňu : 

Nejaké sérum pre ženu bude určite dobrou voľbou, konkrétne toto je nočné protivráskové sérum, ktoré je vhodné určite najmä pre staršiu vekovú kategóriu. 

Darčekové kazety sú jednoznačne jedným z najkupovanejších darčekov. Čo skúsiť investovať do drahšej varianty? Konkrétne táto darčeková sada Yves Saint Laurent Black Opium, ktorá obsahuje parfumovú vodu a rúž poteší určite každú jednu ženu. 

Aromalampy a vosky do aromalámp sú jednoznačne dobrou a hlavne voňavou voľbou. Potešia každú jednu milovníčku sviečok a voskov. 

Rúže, rúže a ešte raz rúže. Známa ženská klasika, ktorá určite neurazí. 

Toaletné či parfumové vody, jednoducho klasika, ktorá nikdy neomrzí a určite ňou nič nepokazíte.

Žehličky na vlasy či iné elektronika na tepelnú úpravu vlasov je tiež klasika, bez ktorej sa nezaobíde žiadna žena, preto investíciou do kulmy, žehličky alebo fénu určite potešíte. 

Foreo Luna Fofo je známa čistiaca pleťová kefka, o ktorej sníva každá jedna žena. Je v cenovo vyššej kategórií, ale zabezpečí pleti starostlivosť presne na mieru jej potrebám. 

Typy na darčeky pre neho :

Povedzme si otvorene, vybrať vhodný darček pre muža je tisíckrát ťažšie než vybrať darček pre ženu. Určite však nič nepokazíte darčekovými kazetami, či už darčekovou sadou na holenie alebo darčekovou sadou s toaletnými vodami. Sonická elektrická kefka je vhodná aj pre ženy aj pre mužov a určite ňou trafíte do čierneho. No a stará klasika v podobe elektrického zastrihovača chĺpkov, ktorá sa zíde každému chlapovi.

A čo vy? Začali ste už s nakupovaním alebo vyrábaním darčekov pre vašich blízkych?


You Might Also Like

3 komentárov

  1. darcekove kazety to istia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super tipy na dárky :) Já už tedy snad všechny dárky nakoupené mám, ale aspoň jsem posbírala inspiraci na příště :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som tak isto vydesená z toho, že Vianoce sú čochvíľa :D Zatiaľ mám predstavu o darčeku len pre najlepšieho kamaráta a kolegyňu a, samozrejme, pre seba :D
    Nicol z World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network