Winter is coming

Máte radi zimu?  Ja zimu neznášam. Alebo takto. Milujem byť zachumlaná v deke s čajom v ruke a popritom pozorovať ako za oknom sneží. Miluje...

Máte radi zimu? 

Ja zimu neznášam. Alebo takto. Milujem byť zachumlaná v deke s čajom v ruke a popritom pozorovať ako za oknom sneží. Milujem sánkovačky, ktoré sú však už asi minulosťou a súčasnosťou sú skôr čľapkanice. Neznášam ranné vstávanie v zime, keď je vonku minimálne -5, čerstvo nasnežený sneh, ktorý ešte nemal kto odhrnúť a ktorý sa postupom času mení na poobednú čľapkanicu, takže áno, zimu veľmi v láske nemám. 

Zimné bundy a kabáty väčšinou vyťahujem už v októbri, no mám problém vzdať sa svojich šiat a sukní, ktoré sú pre mňa až príliš charakteristické. No a neviem vrstviť, takže buď úplne mrznem alebo sa strašne potím. 

Ideálne počasie pre mňa začína v apríli, keď teploty dosahujú minimálne 15 stupňov, vonku krásne svieti slniečko a mne úplne stačí rifľová alebo kožená bundička. Aké počasie a ročné obdobie máte najradšej vy? 

Dnešný outfit : Kabát? Šaty - bonprix, náušnice - bonprix, topánky : CCC

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Ten kabát má úžasnou barvu. Já mám nejraději jaro a podzim. Zima je krásná, ale jen za oknem. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network