What a year it has been!

Vetu z nadpisu si asi kladie každý jeden z nás. Rok 2020 bol určite veľmi náročný pre každého z nás. Mnohí z nás čelili rôznym zmenám, niekt...

Vetu z nadpisu si asi kladie každý jeden z nás. Rok 2020 bol určite veľmi náročný pre každého z nás. Mnohí z nás čelili rôznym zmenám, niektorí prišli o prácu, iní vymenili školské lavice za online výučbu, no a niektorých postihli ešte horšie životné udalosti súvisiace s celou globálnou situáciou. Nuž, rok 2020 bol naozaj zvláštny. 

Ja osobne som zmaturovala bez maturity a nastúpila na vysokú školu, ktorú denne navštevujem online z pohodlia mojej postele. Môj život sa zmenil od základov, už sa viac nestretávam s tými ľuďmi, s ktorými som bola predtým v dennodennom kontakte, vlastne sa už celkovo stretávam s ľuďmi veľmi ojedinele. Asi tak ako každý jeden z nás. Musela som zmeniť svoj sociálny, bujarý život a znovuobjavila som v sebe moju lásku k prírode, na ktorú som predtým nemala veľa času. 
Terajšie obdobie trávim v prírode so svojim psom, vyhľadávam rôzne alternatívy na výlety, kde nebude veľa ľudí a kde bude počuť spev vtákov a budem si môcť vychutnať tie úžasné výhľady. Mimochodom, myslím si, že by som s vami takéto krásne miesta mohla zdieľať v nejakom článku, mali by ste o to záujem? 
Tento rok 2020 bol síce ťažký, no bolo v ňom aj veľa pekného. U mňa to bolo najkrajšie leto aké som kedy za celý svoj život doposiaľ zažila. Spätne by som to nazvala asi tak, že sme nikde nechýbali a naopak nič nechýbalo nám. Aspoň na chvíľu bol život gombička, plný zábavy a večerov strávených s mojimi najbližšími, rodinou a priateľmi. Čo pekné priniesol tento rok vám?
Na sebe mám : Kabát - F&F Šaty - bonprix, topánky - bonprix, naúšnice - bonprix

You Might Also Like

1 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network