Baby lips vs. Eos !!!

Už dlho sa teším na tento článok. Ešte viac som sa tešila na vyskúšanie slávneho Eosu a ako to dopadlo? Čítajte ďalej :)  ... Baby Li...



Už dlho sa teším na tento článok. Ešte viac som sa tešila na vyskúšanie slávneho Eosu a ako to dopadlo? Čítajte ďalej :)
 ...

Baby Lips - Tieto skvelé balzamy konečne dorazili aj k nám na Slovensko. Dorazilo k nám presnejšie 6 balzamov a to :
tónové :
Cherry me
Peach kiss
Pink Punch

Bezfarebné :
Hydrate
Intense Care
Mint Fresh









eosy :
Summer Fruit – Letné ovocie
Pomegranate Raspberry – Granátové jablko/malina
Lemon Drop – Citrón
Blueberry Acai – Čučoriedka
Medicated Tangerine – Liečivý, mandarinka
Sweet Mint – Mentol
Honeysuckle Honeydew – Žltý melón
Fresh Watermelon – Melón (červený)
Passion Fruit – Marakuja
Vanilla – Vanilka
Coconut Milk
Vanilla Mint
Ja mám eos summer fruit :) 







Prehľadná tabuľka :                         
                                                             Baby lips                   Eos
 UV ochranný faktor 
  20
neviem 
 Konzistencia
  Krémová
  Krémová
 Trvácnosť/Vzhľad
  5 hodín    krásny
✘ 2 hodiny     krásny
 Výdrž
✔  
 Farba
✔  (peach kiss) 
 Vôňa
✔ 
✔ 
 Chuť 
✔ 
✔ 
 Cena 
2-4 €
7-15€


Zhrnutie : 
UV ochranný fator
Baby lips : baby lipsy majú UV faktor 20
Eosy : Hľadala som to absolútne všade buď som slepá alebo neviem čítať no nenašla som...
Konzistencia : 
baby lips:  Sú perfektne krémové než napríklad niektoré labelá pretože po nich zostávajú hrudky ale toto je fakt krémové a perfektne sa roztiera po perách.
Eos: Taktiež skvele krémové 
Trvácnosť/Vzhľad
Baby lips : Keď idem spať okolo 11 natriem si na pery baby lips ráno o 6 keď vstávam stále mám pery hydratované a stále ho cítim. Samozrejme s perami v noci nič nerobím cez deň vám balzám pôjde dole keď budete piť jesť ... Ale s tým musíme pri balzamoch počítať. Vzhľad vás určite zaujme nie je to nič špeciálne ale pekné
Eosy : Viete eosy ma v smere trvácnosti a hydratácie dosť sklamali pretože popravde nanesiete si ho na pery a vôbec nemáte pocit ,že ho máte teda v skratke u mňa je hydratácia nulová. Fakt som čakala viac. A Vzhľad je dosť pekný. 
Výdrž : 
Baby lips: Baby lipsy som si kúpila ešte v Júni a používam ich skoro každodenne ale celkom dlho vydržali si myslím :)
Eos : Mám ho nejaké 4 týždne a až tak rýchlo sa nemíňa

Farba :
Baby lips : Peach kiss má krémovú farbu
Eos : nemá farbu
Vôňa : 
Baby lips aj eos : majú nádherné vône
Chuť : Baby lispy aj eosy majú fakt skvelú chuť
Cena :
baby lipsy :
cena sa pohybuje od 2-4€

Eosy : Cena sa pohybuje od 7-15€

Záver. Baby lipsy si plánujem kúpiť celú sadu všetkých 6 pretože sú fakt super. Eos by som si už asi nekúpila... Hydratácia je nulová takže už nie. A nechápem začo chcú vlastne tých 8€. Zato že ho používajú aj celebrity? Samozrejme moje názory sa s tými vašimi zhodovať nemusia 100 ľudí 100 chutí. 

(Názory nie sú skopírované a dosvedčili to ozajstný ľudia ) 

Michaela : 
Eosy :  tak eos má podľa mňa užasnú vôňu aspoň ten čo mám ja vonia sladučko a aj chutí sladko nie že by som ho oblizovala furt ale keď ho mám na perách tak vždy tú chuť dáko zacítim chápete nie? :DDDDDDDD no podľa mňa ja keď si ho ráno dám tak pery vydržia dosť dlho hydratované ani teraz ešte nepotrebujem si dať aj vzhľad je pekný a tak  
Baby Lipsy : mám taký istý názor až nato že baby lipsy nemajú žiadnu chuť keď si obliznem pery tak nechutia ako eosy.

Veronika :

Eosy : Eos mám zatiaľ iba jeden ale môžem povedať ,že je super až nato ,že za tie peniaze by som čakala aj niečo lepšie...vôňa je úžasná a tak isto aj vzhľad ...jediné čo mi na tom vadí je hydratácia , pretože keď si ho dám tak do polhodiny ho mám už preč môj názor je ,že baby lips je o trošku lepší ako eos ale obidva chválim...

Baby lipsy : mám dva - modrý bezfarebný a fialový ktorý trochu farbí ..obidva sú podľa mňa super ...dlho vydržia na perách a som s nimi spokojná ..vôňou sa mi viacej páči ten fialový ..na perách (aspoň mne) vydržia približne 2 hodiny čakala som od nich viac ako to všetci opisovali ale som s nimi spokojná ..

Vanda :

Podľa mňa je to asi to isté ale eos je krajší vzhľadom vôňa je u obidvoch úplne nádherná ...ja mám eos summer fruit a babylipsy mám dva cherry me a hydrating ..obidva nádherne voňajú a ten cherry me ešte aj krásne farbí hydratujú dobre všetky tri ale cenovo sa určite oplatí viac baby lips eos je príliš drahý na obyčajný balzam ale myslím si že je to fakt všetko to isté :))




You Might Also Like

19 komentárov

  1. Pekná recenzia, máme obidve rovnaký názor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekná recenzia važne užitočna :) http://lmbfrv.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem nezkoušela ani eos ani baby lips, a upřímně mě ani moc nelákají. A když už bych nějaký měla vyzkoušet, tak asi eos. chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já mám teda doma eos i BL Cherry me a za mě vítězí eos :) Já zase pociťuji nulovou hydrataci u babylips
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mám zase radšej EOS. Neviem, Baby Lips mi príde ako dobre zreklamovaný a to nás všetkých ohúrilo, ale ináč nič moc. Aj Labello je lepšie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já mám dva babylipsy a ani jeden mě teda nijak neohromil. Na hydrataci rtů jsem dost náročná a tyhle balzámky na to prostě nestačí.

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  7. za mě rozhodně eos <3 baby lips mě odradily hlavně tím velkým popraskem, který kolem nich je,
    každý o nich mluví i píše, ale mě příjdou stejné jako např. Labelo, obyčejné tonovací balzámy ...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc hezká recenze! já jsem nezkoušela ani jeden z nich. Designem mě láká Eos. Zvu tě na GA na mém blogu. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zvláštní, u většiny lidí vítězí právě Eos. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. EOS by som chcela vyskúšať ale ževraj to je úžasný balzam. Baby lips ti na popraskané pery nepomôže. eos ich má vyliečiť :) Ale naozaj neviem kedže eos som neskúšala :) Ale naozaj zaujímavé, že tebe vyhovuje viac baby lips pretože u väčšiny vyhráva eos :) :) Ako hovoríš, 100 ľudí100 chutí :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. pekný blog. :)
    pozývam ťa na našu giveaway, budem rada ak sa zapojíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krasny blog a už keď sme u Baby Lips pozývam vas na moj blog o Baby Lips :)
    www.coconut-vodka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja mám oba ale najviac používam eos -sweet mint ani niesú tak drahé,kúpite originály aj za 5,99€ :) jedna baba na fb ich predávam a som hľadala rozdiely na nete a hej sú originály odporúčam(Zuzu predaj kozmetiky)
    Babylips mám Pink Punch čiže ružový som s ním spokojá kedže aspon má nejakú tú farbu ale rovnako som spokojná aj s eosom
    http://zuzububble.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Taak osobne mám Hydrate... je to najlepší balzam na svete :3 určite by som ho ani žiadne Baby lips nevymenila za eos... akože ale kebyže ho dávajú zadara ;) tak prečo ňie :P
    www.laskaweb.blogspot.sk
    ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Baby lips je taky letny balzam keď nezatazuješ pery no na zimu to ma taky vyznam akoby si si natrela pery vodou :D Eos je proste kvalita :*

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ahoj . do DM na Slovensku už dorazili aj BabyLips Neon, ktorých je 5 , a cena rovnaká ako u ostatných :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Baby lips som neskúšala, zato EOS áno a mám ho veľmi rada, moje neustále suché pery vyživuje dokonale, nie je potrebná častá aplikácia. Ešte mám rada Avene Cold Cream, momentálne mám aj Carmex a balzam od Sephory.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network