Čo mi dnes prišlo poštou ?

Ahojte. Už dávnejšie som začala spolupracovať  so značkou Womanology ( http://www.womanology.sk/ ) Dnes mi od nich prišiel balíček a tak vám...

Ahojte. Už dávnejšie som začala spolupracovať  so značkou Womanology (http://www.womanology.sk/) Dnes mi od nich prišiel balíček a tak vám celá nadšená píšem tento príspevok. 


 Spolupráca bola postavená na tom ,že som nevedela čo dostanem.. 


Poznáte keď sa na niečo veľmi tešíte a ono sa to pokazí? Áno tak nejak som sa cítila keď som otvorila balíček. Ak sledujete môj blog viete že približne pred mesiacom mi z e-shopu jej.sk prišla zlatá masívna reťaz no tak hádajte čo mi prišlo v balíčku dnes. Áno presne tak prišla mi zlatá masívna reťaz avšak táto prišla spolu s náramkom čo je plus a jedne krásne strieborné naúšnice. Nie je to až taký problém veď druhú reťaz môžem kľudne niekomu darovať. Prejdime na opis e-shopu. 




http://www.womanology.sk/

Už len keď si ho otvoríte na prvej stránke (úvodnej) vám určite padnú do očí čelenky ktoré práve teraz tvoria súčasť ich úvodnej stránky. Môžem povedať ,že čelenky aspoň mňa dosť zaujali takže pri najbližšom nákupe si jednu určite objednám. Na stránke sa viete orientovať podľa kategórii : Naúšnice, Náramky, Náhdrelníky, Doplnky do vlasov, Prstene, Sety a combo, Zaúšnice, Peňaženky, Brošne na topánky... 
Výber je dosť pestrý a pekný takže na svoje si príde každý. Objednávka je úplne jednoduchá pretože stačí objednať a vyzdvihnúť na pošte. Balíček by vám mal prísť tak za 5-10 dní. E-shop môžem zhodnotiť na 10 bodov z 10. Inak ak ešte nemáte typy na Vianočné darčeky tak sa určite poobzerajte po tejto stránke zaručujem vám že niečo nájdete. A nakoniec strašne ďakujem za poskytnutie bižutérie na recenziu! ♥


Ďalší článok na blogu uvidíte až 1.12.2014 a článok bude prvý z Vianočnej edície. Ohľadom Vianočnej edície sa viac dozviete až 1.12.2014 ale myslím si ,že sa máte na čo tešiť :) 


You Might Also Like

7 komentárov

  1. Tak ten náhrdelník s náramkom sú super! :) Môžem sa spýtať, že ako získavaš tieto firmy na spoluprácu? :) Či ťa oslovujú sami alebo ich oslovíš ty? :) Ďakujem :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podobný náhrdelník "řetěz" mám taky. Mám ho sice z New Yorkeru, ale to je jedno :-) jinak ho nosím hodně ráda, hodí se snad ke všem outfitům.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ono je to tak vždycky, když se někdo na něco moc těší. Je pak zklamaný. No nevadí, eshop vypadá moc dobře, snad to není tvá poslední spolupráce s ním. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network