Questions and answers? 1

Ahojte. Úplne hard week za nami. Neverili by ste mi aká som vyčerpaná. Už v stredu si hovoriť cmon víkend je asi trošku nenormálne. Okey dne...

Ahojte. Úplne hard week za nami. Neverili by ste mi aká som vyčerpaná. Už v stredu si hovoriť cmon víkend je asi trošku nenormálne. Okey dnes som sa rozhodla zodpovedať vám na niektoré vaše otázky čo mi chodia na FB, Ask a dokonca niektoré aj na e-mail. 

Fb : https://www.facebook.com/viktoria.poliakova.5?fref=ts 

Ask : http://ask.fm/VictoriaBelieberForever69

E-mail : rebelka353@gmail.com 

Na otázky neodpovedám nikde inde iba tu v článku ↓

1. Máš prostredné meno? 
Ehm nie nemám prostredné meno. Normálne Viktória Poliaková.




2. Kopíruješ fotky jednej baby ! (Vikinkáá Poliaková) z jej facebooku
Nekopírujem. Pretože sú to oba moje účty ak chápete. Jeden je osobný a ten druhý je pre vás.




3. Obľúbená pesnička ?
Tých je viac. V tejto dobe asi Taylor Swift - Blank space, Birdy - skinny love, Ellie Goulding - love me like you do, Justin Bieber - All around the world

4. Obľúbený film ?
Divergencia, dosť dobré sú aj časti Harryho Pottera. 


5. Čítala si Na vine sú hviezdy ? Názor na knihu? 
Čítala. Kniha je dobrá ,ale poznám aj lepšie. 

6. Ideš do kina na Insurgent? 
Chystám sa :D


7.  Skadiaľ si objednávala ten telový sprej Victoria Secret ? 
Ono to je napísané už aj v tom článku →  http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/2014/05/recenzia-victorias-secret-strawberry.html Je objednávaný z e-shopu http://www.parfums.sk/




8. Ty si si ten rozhovor s Teri Blitzen vymyslela ?  (pochybujem ,že by s tebou Teri Blitzen robila rozhovor) 
Nie. Normálne som Teri požiadala o  rozhovor ona súhlasila a odpovedala mi na otázky. A bola veľmi milá. http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/2014/06/rozhovor-s-teri-blitzen.html




9. Plánuješ natáčať videá? (mohla by si!) 
Nie aspoň v tomto roku nie. Možno nejaké vlogy ale nič iné. 



10. Bude v blízkom čase nejaká giveaway? 
Giveaway bude. Musíte si však počkať už nechcem aby bola taká malá ako tá prvá takže postupne nakupujem produkty o ktoré budete súťažiť. (a že sa máta na čo tešiť to zaručujem) 

11. Tie tvoje conversky sú pravé alebo fake? Pretože som kukala a ten tvoj druh stojí dosť peňazí tak sa pýtam. 
Sú pravé. Sú z obchodu Office Shoes a áno viem ,že oni stoja asi 80€ ale ja som ich kúpila v zľave za nejakých 55€ už presne neviem. 




12. Baby lips alebo eos ? 
http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/2014/11/baby-lips-vs-eos.html za mňa teda Baby lips ♥




13. Ty nemáš na blogu žiadne anonymné komentáre? :D 
Mala som :D ale stačí kliknúť na zakázať anonymné komentáre a už sa nik neodváži napísať ti hate. Ako keby som aj tak nemala jasno v tom kto to píše. 

14. Ty si si farbila vlasy ? 
Nie nie. Ani neplánujem :D




15. Máš snap? 
Mám ale je osobný. (ako sama so sebou si nesnapujem :D ale pre kamarátov) 

16. Koľko zhliadnutí má Najčítanejší článok? 
http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/2014/05/recenzia-victorias-secret-strawberry.html  → Ešte pár klikov a bude mať 1000 zhliadnutí. 

17. Plánuješ do roku 2015 na blogu niečo veľké? 
Plánujem dosť vecí a určite sa o nich dozviete. Soon 

18. Ešte stále si Belieberka? 
áno áno. A aj budem.



                            ↑ Tam raz budeme stáť Miša 

19. Pekný vzhľad blogu! 
Ďakujem :) Však som sa natrápila nad niektorými vecami. 

20. Aký názor máš na e-shop Parfums.sk? 
Úplne najlepší Slovenský e-shop podľa mňa. Ja som si z neho objednávala už asi milión krát a vždy bolo všetko v poriadku a za dobrú cenu. A plusko ešte je ,že produkty ktoré inde zoženiete za úplne predražené ceny alebo si ich musíte objednávať z Ameriky majú za dobré ceny. 

21. Čo o tvojej škole?
Neviem vyjadriť to ako veľmi ľúbim moju triedu. Vlastne asi by ste to aj tak nepochopili. Proste najlepší ľudia ♥ Najlepšia triedna ♥ Najlepší kolektív → ♥. (šulhavci). A nezabudnime spomenúť vetranie. Keďže vetráme nonstop :D ♥

Otázky do budúcna? 



You Might Also Like

4 komentárov

  1. Ta druhá otázka, LOL. :D To by bylo vtipné, kdybys kopírovala sama od sebe. :D Trochu paradox. Rypny už nevědí coby. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super článok :) niektoré otázky sú riadne na zamyslenie že kto by sa ich mohol spýtať -_- :D Lovely Beauty Book

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zaujímavý nápad takto pokope na všetko odpovedať a zároveň z toho urobiť článok :) chválim a veľmi sa mi to páči! :) P.S. niektoré otázky naozaj divné :D

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiež milujem Divergenciu ♥
    http://sajafrey.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network