Random

Ahojte. Po dlhom čase opäť Random. Tieto články máte dosť radi (podľa zhliadnutí) takže  ja sa s nimi vždy rada vraciam. Dúfam ,že sa vám čl...

Ahojte. Po dlhom čase opäť Random. Tieto články máte dosť radi (podľa zhliadnutí) takže  ja sa s nimi vždy rada vraciam. Dúfam ,že sa vám článok bude páčiť a prajem čo najkrajší víkend! 

1. Ciaté ♥♥♥
2, Miláčik ♥
3-4 : Selfie

1. First snow 
2. Ešte z nového roka 
3. Benko ♥ 
4. Zdraví vás Adlofova družina

1. Najkrajšie to tam jee ♥
2. Návštevka
3. School 
4. a učiť sa o pol 11 to je také mojee :3 

1. Prvá spolupráca o ktorú som nepožiadala ja ale firma mňa ♥ Najlepší pocit. 
2. Tankaaaa 
3. S miláčikom ♥
4. Windows are dangerous! 

1. Mirror 
2. Selfie?
3. Dobre to tam je :3
4. In Godla we trust ! 

1. Mirror again
2. Ako sa to všetko začalo?
3. Po dlhom čase hody s láskami ♥
4. Biology again .. 

1. Najkrajšie sú ♥
2. Thanks Ziaja! 
3. Konečne pekne a ja sa doma učím to je také Bécke :D
4. Prskavkýý

1. Sunset baby :O 
2. Silvester 
3. Láska ♥

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Super článok. Tiež mám tento typ rada :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zajímavý článek :)
    http://life-of-pandas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Minule som ťa videl v bb som ťa chcel zastavit ale si tam bola s nejakou tetou :) snáď nabuduce. inak si dosť pekná !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krstná to bola :) V pohode si ma mohol zastaviť.. A Ďakujem !

      Odstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network