Toni&Guy - šampón pre poškodené vlasy

Ahojte! Dnes prichádzam opäť s recenziou. Tento krát sa recenzie budú týkať práve vlasových produktov. Dosť sa ma pýtate aké produkty na vla...

Ahojte! Dnes prichádzam opäť s recenziou. Tento krát sa recenzie budú týkať práve vlasových produktov. Dosť sa ma pýtate aké produkty na vlasy používam. Tak som sa vám rozhodla predstaviť radu Toni&Guy ktorá mi v poslednom čase dosť pomohla. 




Toni&Guy 
Spoločnosť TONI&GUY je považovaná za jednu z najprogresívnejších kaderníckych značiek na svete. Je jedinou kaderníckou firmou, ktorá získala ocenenie SUPERBRAND, udeľované najlepším obchodným značkám.

Salón TONI&GUY je na Slovensku od apríla roku 2005, ako vôbec prvá pobočka tejto celosvetovo uznávanej siete kaderníctiev na Slovensku.


TONI&GUY posúva hranice pojmu kaderníctvo. Je synonymom tvorivosti, kvality a dôsledného prístupu ku každému zákazníkovi.

Môj názor na značku: 
Toni&Guy je považovaná za svetovú špičku v starostlivosti o vlasy. Vždy ,keď som bola v drogérii obzerala som si ju a veľa krát sa stalo ,že som už niečo od nich mala v košíku. Vždy ma ale odradila cena. Dať 10€ za šampón? 30€ za celú sadu? Nakoniec som sa teda odhodlala a z internetového e-shopu parfums.sk som si objednala celú sadu na poškodené vlasy (áno nebola najlacnejšia ,ale neľutujem). Po skúsenosti so značkou Aussie ktorá ma dosť sklamala (asi je + iba nádherná vôňa ♥
) som sa tejto rady tak strašne bála. 



Popis:

Slabé a poškodené vlasy potrebujú špeciálnu starostlivosť!


Účinky:

jemne čistí vlasy a pokožku hlavy,
predchádza lámaniu vlasov,
regeneruje vlasy,
navracia vlasom lesk a zdravý vzhľad.

Ako používať:
Šampón naneste na mokré vlasy a napeňte. Nechajte chvíľku aplikovať a zmyte. 

Náš tip:
Pre najlepšie výsledky používajte šampón v kombinácii s kondicionérom a maskou. (nepíšu to tam len tak zo srandy). 


Môj názor na šampón: 
Vzhľad - Značka Toni&Guy má strašne luxusné obaly výrobkov. Pane Bože. Milujem ich obaly. Sú to strašne ľahké kombinácie farieb ,ale je to úžasné. (áno naozaj sa práve rozplývam nad obalmi toni&guy). Jediné čo ma na ňom hnevá je strašne nepraktické otváranie (dávkovanie). Pri prvom otváraní som si na uzávere zlomila dva nechty! 
Výdrž - Ja si vlasy neumývam nejak často. Mne stačí ,keď si vlasy umyjem raz za týždeň a nechcem to meniť. Čím budete vlasy umývať častejšie tým viac si na to vlasy budú zvykať a budú sa vám rýchlejšie mastiť. Keďže ja šampón používam len raz do týždňa veľa z neho neubudlo. U tých čo si vlasy umývajú tri krát do týždňa by to už tak byť nemuselo. 
Výsledky - Naozaj som túto sekciu pomenovala výsledky. Po umytí sa vám vlasy nezdajú až také hydratované. Skôr sa vám zdajú také hrubé a zaťažené. Ide skôr o to ,že šampón vám z hlavy zmyje komplet všetky nečistoty a pripraví vás na použitie kondicionéru (aspoň ja to tak vnímam). Ale ak by ste používali len šampón bez kondicionéru asi by ste nejaké radikálne zmeny nevideli. A boli by ste asi aj dosť nahnevaný, keďže šampón ktorý vám sľubuje ,že vám vaše poškodené vlasy napraví vám zmyje nečistoty a nechá vám vlasy totálne dehydrované. 
Cena - 250 ml balenie stojí 7,91€ zaokrúhlene 8€. Zdá sa mi ,že cena klesla lebo ,keď som ho objednávala ja tak bol drahší. Ak si ale chcete objednať len šampón bez kondicionéru a masky tak sa vám to fakt neoplatí. Radšej si kúpte celú sadu a tie zmeny budú naozaj badateľné ale o tom sa dozvieme viac až v ďalších recenziách! 

Názory ostatných:



Spokojnosť. Veľmi dobrý šampón. Nemusím si konečne umývať vlasy každý deň. Pri iných šampónoch kúpených v drogérii som si musela umývať vlasy každý deň. Bohužiaľ. Po tomto šampóne sú vlasy pekné, lesklé majú objem. Aj ,keď sa mi zdá ,že vlasy trochu zaťažuje. Odporúčam. Ešte skúsim iné produkty od tejto značky. Verím tomu ,že budem určite spokojná.

Ostatné produkty od značky Toni&Guy






You Might Also Like

3 komentárov

  1. Ja mám z toni&guy celkom dobré skúsenosti. inak pekná recenzia!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ešte som od tejto značky nič neskúšala ale myslím, že teda vyskúšam aj ja:)
    ak by si mala čas, bola by som rada, keby sa pozrieš na môj blog http://sajafrey.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám zatiaľ od Tony and Guy iba jeden produkt a som s ním uplne spokojná a určite sa chystám vyskúšať aj ďalšie :)
    http://lenastyletips.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network