Nevo Spa - kozmetika z mŕtveho mora

Ahojte! Dnes opäť prichádzam s beauty článkom. Vlastne recenziou na kozmetiku od značky Nevo Spa - kozmetika z mŕtveho mora.  Filozofiou s...

Ahojte! Dnes opäť prichádzam s beauty článkom. Vlastne recenziou na kozmetiku od značky Nevo Spa - kozmetika z mŕtveho mora. 

Filozofiou spoločnosti NevO Dead Sea SPA je vyvíjať prípravky starostlivosti o pleť, ktoré Vám pomôžu objaviť a pestovať Vašu vnútornú krásu. Sada kozmetických prípravkov NevO Dead Sea SPA odhalí prirodzený jas Vašej pleti a zvýrazní Vašu jedinečnú krásu.





Ja som dostala na testovanie mydlo. Keďže som exémistka a trpím exémom nemôžem si umývať ruky a celkovo používať na pleť nejaké silikónové produkty. Musím používať čisto produkty ktoré mojej pokožke neškodia a nezaťažujú ju. Preto je veľmi ťažké vybrať si tie správne. 

Väčšinou používam práve detské mydlo ktoré neobsahuje žiadne chemikálie. Bola som dosť zvedavá ako bude na moju pokožku pôsobiť mydlo z výťažkami z mŕtveho mora. A celkom som sa aj bála. 

Musím povedať ,že mydlo je úplne super. Netvorí sa mi po ňom žiadny exém takže musím konštatovať ,že je vhodné pre moju výberavú pokožku. Konečne som našla mydlo (okrem toho detského) ktoré mi vyhovuje. Možno to bude tým ,že more má priaznivý vplyv na pokožku. A keďže toto mydlo obsahuje výťažky z mŕtveho mora tak ho môžem iba poradiť! 

Mydlá nájdete tu : http://nevo-spa.com/sk/obchod/kupel-a-sprcha/mydlo-s-vytazkami-z-mrtveho-mora--12.html

Máte nejaké skúsenosti so značkou Nevo Spa? 






You Might Also Like

1 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network