Spring Wishlist

Ahojte! Dnešný článok bude opäť wishlist, tentokrát jarný. Celý wishlist som vytvorila na stránke spartoo.sk, tak sa na ňu určite bežte p...

Ahojte! Dnešný článok bude opäť wishlist, tentokrát jarný. Celý wishlist som vytvorila na stránke spartoo.sk, tak sa na ňu určite bežte pozrieť, pretože tam majú vážne super veci. 

1. Ako prvú tu mám peňaženku, pretože tá moja je už vážne v zlom stave. Táto sa mi páči kvôli jednoduchému vzhľadu a tiež veľkosti, konečne sa mi do nej totižto vojdú všetky moje karty. Je od značky Betty London. 
2.  Určite už o mne viete, že som milovník značky Converse, takže spolu s príchodom jari si plánujem kúpiť nový pár tenisiek, tentorkrát asi tieto obyčajné biele, mimochodom aký názor máte na Conversky Vy?
3. Maxišaty si plánujem kúpiť už dlhšie, no a práve tieto od značky Vero Moda, ma zaujali najviac, sú jednoduché no aj napriek tomu krásne. Budú sa skvelo hodiť ku všetkému a myslím si, že sú skvelá voľba. 
4. Ešte krajšie šaty sú tieto jednoduché od značky Moony Mood s golierikom okolo krku, sú vážne krásne a asi som sa do nich zaľúbila. 
5. Jednoduchých mikín nie je nikdy dosť a práve táto od Nike si ma dostala, mikiny milujem na také tie oddychové dni, no aj tie, v ktorých mám chuť zostať zakuklená v posteli no nemôžem, vtedy mi vždy pomôžu mäkké, teplučké mikiny. 
6. No a posledné sú tenisky, konkrétne opäť od značky Nike.

A aký je Váš jarný wishlist?

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ty poslední tenisky jsou moc krásné, taky bych je brala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také tenisky by som chcela aj ja, mám len vysoké ale chcela by som tento raz nizke.. a pravdepodobne červené. :)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network