The most beautiful surprise

Každý máme pochmúrne dni, no je len na nás ako veľmi nás zasiahnu a z čoho sa budeme tešiť. Mne dnešný deň vylepšil kuriér, ktorý mi prinies...

Každý máme pochmúrne dni, no je len na nás ako veľmi nás zasiahnu a z čoho sa budeme tešiť. Mne dnešný deň vylepšil kuriér, ktorý mi priniesol nečakanú zásielku. A akú voňavú! No nemusí to byť len zásielka od kuriéra, tešte sa zo západov či východov slnka, chvíľ strávených s rodinou či priateľmi, každého nečakaného úsmevu či pozdravu, jednoducho užívajte si život! 

Určite už každý z vás videl nové reklamy od Nivei, v ktorých predstavuje svoje nové sprchové peny, antiperspiranty a telové mlieka s arganovým olejom, mne dnes prišli veci tri : 
1. Ošetrujúca sprchová pena s ovocnou vôňou, ja osobne milujem sprchové peny a veľmi ma bavia a vôňa tejto je priam neodolateľná! 

2. Antiperspirant Flower Time, ktorý sľubuje až 48H účinnosť a získal si ma svojou nádhernou vôňou. 

3. Telové mlieko Ruža&Arganový olej, ja osobne v poslednom čase používam len krémy od Nivei  (detské) a medzi svoje obľúbené produkty som zaradila aj odličovače od Nivei a ich telové mlieka, preto sa veľmi teším na toto! Vďaka pridanému arganovému oleju by malo byť vhodné na moju suchú pokožku. 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. To je nádherný balíček, ani se nedivím, že ti udělal takovou radost! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky by mě takový balíček velmi potěšil. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. takéto prekvapenie muselo byť naozaj skvelé :) Niveu mám veľmi rada, a zaujala ma z boxíku sprchová pena :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network