Nice to see you again Mannersdorf am Leithagebirge

Možno už niektorí z vás zaregistrovali, že sa práve nachádzam na týždeň v Rakúsku. Teda, týždeň už pekne ubieha a ja som dokopy nestihla n...

Možno už niektorí z vás zaregistrovali, že sa práve nachádzam na týždeň v Rakúsku. Teda, týždeň už pekne ubieha a ja som dokopy nestihla nič. Každoročne sa sem vraciam vďaka rodine, ktorú tu máme, no a teda tým, že som tu každý rok, tu mám už aj známych, s ktorými sa chcem za ten týždeň stretnúť a tiež miesta, ktoré sú takými mojimi srdcovkami a ktoré chcem navštíviť. Nehovorme o tom, že je to len pár kilometrov od Slovenska, no život aj ľudia tu, sú úplne iní. Čo sa však nezmenilo je seriál Sturm der liebe (na Slovensku to jednotka vysielala ako seriál Sila lásky, pamätáte si naň niekto? Týka sa to hotela a prvá séria bola o Laure a Alexandrovi a druhá (moja srdcovka) sa týkala Róberta (kuchára) a Miriam (bola na vozíčku)), pretože ten sa tu vysiela už od roku 2005 nonstop a práve sa vysiela jedenásta séria! 

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network