Summer wishlist

Ahojte všetci a krásny deň vám prajem! Áno, názov článku ste si prečítali správne, naozaj som sa totiž rozhodla napísať letný wishlist, ...

Ahojte všetci a krásny deň vám prajem!


Áno, názov článku ste si prečítali správne, naozaj som sa totiž rozhodla napísať letný wishlist, pretože teploty, ktoré práve každodenne prežívame sa mi podobajú skôr na tie júlové, než na tie jarné aprílové, čo mne osobne naozaj vadí, a ten skok medzi zimou a letom (kabátom a šatami) fakt dobre neznášam. Chýbajú mi kožené bundy, riflovky a podobné kúsky vhodné na jar, ktoré teraz, keď je vonku bežne 26 stupňov už v apríli asi veľmi nevyužijem.
Takže, aby som nebola pozadu za Matkou Prírodou, rozhodla som sa napísať článok s kúskami, ktoré som si opäť raz vybrala z e-shopu manzara.sk, pretože tam majú naozaj krásne oblečenie.

Keďže sa blíži plavková sezóna, tak by som Vám rada ukázala dámske plavky, ktoré by som si ja sama určite kúpila a ktoré sa mi naozaj páčia. Hitom tejto sezóny budú jednodielne plavky, čo mi príde vlastne ešte aj praktické, pretože sa nemusíte trápiť hodinami cvičenia, aby ste zhodili svoje zimné bruško. 
No a v druhej, mojej obľúbenej kategórií Vám nepredstavím nič iné, len šaty, pretože ak ma poznáte, tak viete, že šaty sú jedným z mojich najobľúbenejších kúskov oblečenia. Sama som sa neraz presvedčila o tom, že šaty z tejto stránky sú nie len nádherné, ale aj kvalitné a väčšina mojich šiat, ktoré nosím, pochádza práve odtiaľto.


You Might Also Like

3 komentárov

  1. Mám od nich jedne šaty a som veľmi spokojna!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky mi ten přechod mezi zimou a teplem docela chybí. Plavky mají pěkné, ale nejvíce se mi líbí ty šedé šaty. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já si letos ani žádný wishlist nedělám :D nevím jak často se s miminem dostanu někam k vodě a plavek mám požehnaně :D
    V3ronika life

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network