Little surprise from Nivea!

Ahojte všetci a krásny deň vám prajem!  Ako ste sa už mohli dozvedieť z názvu článku, v dnešnom článku by som vám chcela ukázať jedno mi...

Ahojte všetci a krásny deň vám prajem! 

Ako ste sa už mohli dozvedieť z názvu článku, v dnešnom článku by som vám chcela ukázať jedno milé prekvapenie, ktoré mi pred nejakým časom prišlo od značky Nivea, určite už viete, že pre mňa je spolupráca s Niveou jedna z mojich najobľúbenejších a ich krásne balíčky mi nie raz vyčarili úsmev na tvári! 

V tom, ktorý vám chcem ukázať dnes som objavila tri nové Labellina, konkrétne v troch príchutiach a to : Blueberry & Cherry BlossomCoconut Water & Aloe Vera,Vanilla Cakepop. Všetky tri by som najradšej zjedla, pretože ich vôňa je jednoducho neodolateľná! 
Mňa tieto vajíčkové Labellina veľmi bavia, pretože perfektne hydratujú moje pery, skvelo vyzerajú a krásne voňajú! 


Ďalej som si v balíčku našla tieto dve novinky, telové peny. Jedna v krásnom ružovou balení s príchuťou divej maliny a bieleho čaju a druhá pena s uhorkou a vôňou z čaju matcha. Obe peny sú menšou výhrou pre moju suchú pokožku, pretože ich aplikácia ma baví oveľa viac než aplikácia bežného telového krému, tiež ma milo prekvapila ich hydratácia, ktorá je naozaj na skvelej úrovni. No a asi nemusím spomínať ich nádhernú vôňu!?

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Ty tělové pěny musí být super. Krásný balíček. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasny baliček taky by som uvítala Niveu mam rada a doma mam dve labellina ešte tie prve s su super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkný balíček:). Labellino někdy musím vyzkoušet:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tělové pěny vidím už po několikáté a hodně mě lákají, musím je zkusit :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeej tak je to naozaj krásny balíček!
    Jednu z tých pien mám a krásne vonia :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network