A bit tired maybe

Ahojte všetci a krásny deň vám všetkým prajem! No, toľkokrát som si sľubovala, že budem pravidelne písať a že si budem lepšie organizovať ...

Ahojte všetci a krásny deň vám všetkým prajem!

No, toľkokrát som si sľubovala, že budem pravidelne písať a že si budem lepšie organizovať čas, poviem vám pravdu, asi to celkom nezvládam a očividne mi to nejde.

V posledných dňoch sa konečne cítim ako oddýchnutý človek, keďže posledné dva mesiace fungujem v režime škola, autoškola a robota, no a posledné dva dni len spím a pozerám seriály (to bolo predstáv ako sa budem učiť). Mojou jedinou útechou je však to, že o chvíľu mi z týchto povinností odpadne škola a po nej aj autoškola, takže sa chcem opäť na plno začať venovať blogu a cvičeniu.

V dnešnom článku by som vám chcela ukázať nejaké novinky z môjho života a vlastne dať vám trochu o sebe vedieť, takže áno, stále žijem.

V tomto školskom roku sa cítim tak, akoby sme ani nerobili nič iné, len samé veľké projekty. Najväčším z nich bolo naše IKP, naša téma bola Reklama a propagácia ako fenomén súčasnosti a vrámci tejto témy sme aj zhotovili pozvánku a plagát na výročie nášho gymnázia. Vďaka Bohu sme mali obhajoby hneď v prvý deň a v ďalšie dni sme si len užívali obhajoby ostatných prác.
Druhým veľkým projektom bol náš partnerský projekt s Ruskom, my sme písali o Bystrici od A-Z a  oni o svojom meste, nadviazali sme veľa priateľstiev, no a takto nejako vyzeral náš záverečný projekt. Ak chcete vidieť viac, tak tu : http://easyeverydayenglish.blogspot.com/2018/04/this-is-us.html
Ďalším veľkám projektom je náš bedeker, ktorý sa nazýva Po stopách Sládkoviča, vďaka ktorému sme boli aj na výlete v Banskej Štiavnici, ak chcete vedieť viac o našom bedekeri, tak určite sledujte instagram @postopachsladkovica
No a takto nejako bude vypadať náš bedeker :
Spravili sme si výlet do Bratislavy. 
Užívala si život a jedlo, no a kladiete mi dosť otázok ohľadne autoškoly, takže chodím k Masárovi a nemenila by som, za mňa jednoznačne najlepšia autoškola v Bystrici s najlepším prístupom. 
Ďalšie projekty, prechádzky a moja brigáda na zmrzline. 
Vo štvrtok máme premiéru našej nacvičenej hry Ženský zákon, takže držte palce. V poslednom týždni sme mali plavecký výcvik, ktorý som si užila aj napriek tomu, že som v utorok ochorela.

A ako sa máte vy?

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network