Nothing burns like the cold.

Ahojte všetci a krásny deň vám prajem! Po dlhej dobe sa vám opäť ozývam s novým článkom, ktorý som plánovala pridať skôr, no viete, člove...

Ahojte všetci a krásny deň vám prajem!
Po dlhej dobe sa vám opäť ozývam s novým článkom, ktorý som plánovala pridať skôr, no viete, človek mieni pán Boh mení, a tak to bolo aj v mojom prípade. Cez prázdniny som si konečne dávala oddych od všetkého, a keď som sa snažila nabehnúť do kolotoča povinností, tak ma zastihla choroba, a preto ísť nafotiť fotky v šatách do teplôt ako -4 bolo neprijateľné. 
A ako sa máte vy? Tiež prežívate hektické obdobie polroku alebo skúškového? Mne v poslednej dobe príde, že je všade akési prázdno, ticho a že sa všetci učia a len čakajú na koniec januára, kedy budú môcť začať opäť voľne bezstarostne dýchať, presne tak to mám aj ja, je 22:00 ja píšem tento článok namiesto toho, aby som sa učila tisíc slovíčok na angličtinu, kde dokonca preberáme moju "obľúbenú" environmentálnu tému, no, tuším som si priority už určila. 
Čo sa týka týchto fotiek, fotila ich moja sestra, ktorú som po fotení dosť skritizovala, pretože jej fotky, ktoré som fotila ja boli prenádherné, a tie moje mi prišli ako odpad. V konečnom dôsledku, to ale nie je až také zlé. Veď posúďte sami. Zimné fotenie v snehu som nezažila už asi tri roky, a preto som si ho aj patrične užívala.
Čo sa týka outfitu, mám na sebe šaty a opasok z bonprix a vysoké čižmy nad kolená, ktoré mám už asi tri roky a veru by sa ich už zišlo obmeniť. 
Šaty nájdete tu.  
Opasok nájdete tu


You Might Also Like

2 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network