Still in love with Mark Scrub

Ahojte všetci a krásnu druhú adventnú nedeľu vám želám! Nuž, aspoň ste mali možnosť vidieť, kedy som plánovala vydať tento článok. Opäť je ...

Ahojte všetci a krásnu druhú adventnú nedeľu vám želám!
Nuž, aspoň ste mali možnosť vidieť, kedy som plánovala vydať tento článok. Opäť je to nejaká doba odkedy som sa vám naposledy ozvala a keďže dnes máme doma veľkú brigádu a ja sa samozrejme ulievam, tak tento čas aspoň využijem na publikovanie tohto článku. 

Dnes by som sa s Vami chcela opäť podeliť o dva výrobky od markscrub, pretože ako viete, túto značku milujem a mala som tú česť vyskúšať aj nový face sugar scrub a mydlo s aktívnym uhlím, ktoré vám teraz v krátkosti predstavím. 
Ako prvé vám predstavím toto Mark mydlo s aktívnym uhlím pre problematickú pleť, ktorú ja sama vlastním. Jasné, nemôžem tvrdiť, že trpím akné, ale tiež ani nemôžem povedať, že moja pleť je perfektná a sú dni, kedy by som sa kvôli nej najradšej rozplakala, ale myslím si, že tento stav poznáme všetci. Malým pomocníkom pre moju pleť je práve toto mydlo, ktoré je prírodné a dokonca aj handmade, hĺbkovo čistí pokožku, uvoľňuje upchaté póry a zamedzuje tvorbe vyrážok. Je taktiež obohatené o Tea tree oil, ktorý je tiež mojim dennodenným bežným pomocníkom, mydlo tiež obsahuje aj kokosový, olivový a ricínový olej, vďaka ktorým pokožku hydratuje a ošetruje. 
Druhý produkt, ktorý vám dnes ukážem je tento Green Tea face sugar scrub, ktorý má naozaj krásnu vôňu a dokonca sa mi aj páči ako vyzerá. Pleť čistí, vyživuje a zbavuje odumretých kožných buniek. Pokožku zanecháva krásne hebkú a je vhodný pre všetky typy pleti. 

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Tahle značka má skvělé výrobky. Líbí se mi oba produkty a klidně bych je uvítala v mé pečující kosmetice. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network