Ako na ideálny valentínsky darček?

 Ahojte všetci a pekný deň vám prajem! Ako sa máte? Ja som cez víkend úspešne dokončila svoje prvé skúškové na vysokej škole, takže mám opäť...

 Ahojte všetci a pekný deň vám prajem!

Ako sa máte? Ja som cez víkend úspešne dokončila svoje prvé skúškové na vysokej škole, takže mám opäť čas venovať sa tomu, čo mám rada. Neodmysliteľnou rýchlosťou sa nám ale blíži valentínsky deň, ktorý mňa osobne na srdci neťaží, ale rozhodla som sa napísať tento článok, ktorý možno pomôže tým zadaným, ktorí sa tu medzi nami možno nájdu. 

Tento rok je situácia horšia než kedykoľvek predtým, a preto aj vymyslieť niečo, čo vašu polovičku poteší je oveľa ťažšie. Nezabúdajme však na to, že najdôležitejší je už fakt, že budete môcť stráviť Valentín spolu v pohodlí vašich domovov. 

1. Reštaurácie sú síce zatvorené, ale rozvoz funguje, preto si môžete spraviť filmový maratón s pizzou alebo môžte prevziať iniciatívu do vlastných rúk a navariť fantastickú večeru, ktorú potom romanticky naservírujete. 

2. Kvety, kvety a ešte raz kvety. Ja osobne si myslím, že neexistuje nič iné, čo by potešilo ženu viac než ju potešia kvety. Ďakujme Bohu, že v tejto dobe tiež existujú donášky kvetov až domov, takže môžte priateľku potešiť, aj keď ste možno práve teraz v karanténe. 

3. Výlet do prírody. Asi nikto z nás by nečakal, že to v týchto dobách bude až taká vzácnosť. Dokonca sú už aj otvorené okresy, takže môžete svoju polovičku a aj samých seba potešiť výletom na nejaké pekné miesto, najlepšie také, kde nebude veľa ľudí. 
4. Pobyt, áno viem, hotely sú momentálne zatvorené, ale čo funguje sú izolované chaty, domy na stromoch, či drevené domčeky v prírode, ideálne na izoláciu pre zamilovaný párik. 
5. No a v neposlednom rade sú to rôzne darčeky, ktoré však vôbec nemusia byť materiálne, stačí ak ste šikovní a zruční a viete niečo vytvoriť. Ak však zruční nie ste, tak sa môžete inšpirovať mojimi typmi.
Určite nič nepokazíte nejakým pekným parfémom, konkrétne tento je od Chloé Love Story, či sadou štetcov. Večer si môžete spríjemniť pomocou rôznych masiek na tvár. Polovičku mužského pohlavia môžete potešiť rôznymi závesnými vôňami do auta, konkrétne tieto sú od značky Yankee Candle, či týmito peknými zubnými pastami, ktorými určite nič nepokazíte. No a overenou klasikou sú rôzne rúže, na ktoré sme my ženy zaťažené, keďže je Valentín tak môžete siahnuť po nejakej drahšej značke ako MAC či NYX. 

Zdroje obrázkov : Pinterest, Notino

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Hodně se mi líbí nápad na ubytování. O domech na stromech slyším poprvé.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé tipy :) Ráda bych zašla s přítelem do restaurace, ale bohužel to nejde.. nicméně doufám, že si aspoň něco objednáme a uděláme si pohodový večer :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som tento rok na Valentína kúpila pre seba a pre priateľa fitness náramok . Rozhodli sme sa totiž, že začneme spoločne chudnúť, tak aby nezostalo len pri rečou, tak som urobila prvý krok a naozaj chodíme poctivo behať, alebo jazdíme na bicykli a na oboch jeten pohyb pekne vidieť :-) .

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network