Ako na dokonalý silvestrovský look?

 Ahojte všetci a krásny deň prajem! Silvester je ešte síce ďaleko a ešte asi nikto z nás netuší, či sa mu ho podarí stráviť, tak ako to plán...

 Ahojte všetci a krásny deň prajem!

Silvester je ešte síce ďaleko a ešte asi nikto z nás netuší, či sa mu ho podarí stráviť, tak ako to plánuje, pretože najmä v tejto dobe platí, že človek mieni a pán Boh mení. Nech ale Silvester dopadne akokoľvek, môžeme byť aspoň pekné. 

Ako na dokonalý silvestrovský make-up podľa mňa?

V líčení teda nie som žiadny expert, no v tomto článku by som vám rada predstavila ako sa líčim ja. 

Produkty, ktoré používam

Začínam podkladovou bázou alebo používam pleťové sérum, ktoré zabezpečí, že váš make-up vydrží po celú noc. Potom aplikujem make-up, ktorý v bežné dni nepoužívam, no keďže ide o večerný look, tak make-up môže byť kľudne aj hutnejší. Mňa v poslednej dobe zaujal tento od L´Oréal Paris True Match Nude Plumping Tinted Serum, ktorý pôsobí tiež ako sérum a zjednocuje farebný tón pleti. Na ostatné nedostatky, ktoré potrebujem skryť používam korektor a môj najobľúbenejší je od Catrice True Skin. Líčka zvýrazním lícenkou a pridám aj rozjasňovač a vykontúrujem si lícne kosti. Potom sa môžeme presunúť na líčenie očí. Ak nie ste profík ako ja a chcete staviť na klasiku, tak si môžete vytvoriť jednoduché dymové líčenie, na ktoré budete potrebovať svetlý aj tmavý tieň. Svetlý odtieň naneste do vnútorných kútikov očí a ten tmavší nanášajte na opačnú stranu. Potom to pomocou štetcu rozblendujte. Nič nepokazíte ak do toho pridáte aj nejaký trblietavý tieň v zlatej farbe. Tie zdatnejšie môžu oči ešte doplniť linkou, no a na záver nanesieme špirálu. Na pery potom aplikujeme rúž podľa vlastného výberu a look je hotový!

No a ak ešte stále neviete, čo darovať svojim blízkym na Vianoce, tak pripomínam, že dobrou voľbou je darovať darčekové poukážky.

Majte sa krásne a krásne a pokojné sviatky prežité v kruhu svojich najbližších vám praje Viki. 

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network