Ako sa starať o rozštiepené vlasy?

 Ahojte všetci a krásny deň prajem! Dnešný článok by som chcela venovať starostlivosti o vlasy, keďže ja sama sa ňou v poslednej dobe dosť z...

 Ahojte všetci a krásny deň prajem!

Dnešný článok by som chcela venovať starostlivosti o vlasy, keďže ja sama sa ňou v poslednej dobe dosť zaoberám, pretože vlasy sú korunou krásy. Ja mám od malička prirodzene kučeravé vlasy, čo sa mi samozrejme v období dospievania prestalo páčiť a začala som si ich nezmyselne žehliť, čím som dosiahla jedine to, že som si ich zničila. Tak si dnes poďme predstaviť pár mojich rád na rozštiepené zničené vlasy.

Mojou prvou voľbou je keratín na vlasy, taký, ktorý vám kaderníčka aplikuje do vlasov, a ktorý vydrží. V posledných rokoch sa povedomie o keratíne zvýšilo, pretože vlas tvorí až z 95% keratín a len 5% tvoria voda, lipidy, pigmenty, kovy a aminokyseliny. Keratín je stavebnou bielkovinou a zohráva kľúčovú úlohu pri pružnosti, sile a štruktúre vlasov. Jednou z možností ako posilniť svoje poškodené vlasy je podstúpiť už spomínanú zažehlovaciu kúru, čo je však možnosť najdrahšia, preto by som ľuďom, ktorí nie sú ochotní vyhodiť toľko peňazí odporučila používať keratínové prípravky na vlasy.

Druhou voľbou sú bezsulfátové prípravky na vlasy. Ich výhody sú : 
  • namiesto agresívnych povrchovo aktívnych látok obsahujú čistiace prostriedky prírodného pôvodu, 
  • pomáhajú udržiavať a posilňovať ochranné funkcie epidermis,
  • udržiavajú optimálnu rovnováhu PH; 
  • udržujú žiarivú farbu vlasov dlho po ich farbení, 
  • vlasy sú hladšie; 
  • V dôsledku pravidelného používania prispievajú k celkovému zdraviu vlasov a vlasovej pokožky.
Jednou zo značiek, ktorá predáva bezsulfátové produkty je napr. Moroccanoil

No a tretím mojim favoritom sú prípravky od značky Kerastase, ktorá je síce o niečo drahšia, ale preniká hlboko do vlasového vlákna a obnovuje ho, zjednocuje povrch vlasu, posilňuje vnútornú štruktúru vlasu po celej jeho dĺžke a uľahčuje rozčesávanie vlasov. 

To by bolo pre dnešok všetko a vidíme sa zase nabudúce!

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network